افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس: استان یزد در ابتدای شیوع کرونا با مشکل زیرساخت مواجه بود، اما هم اکنون در آمادگی کاملی برای مقابله با موج چهارم بیماری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز یزد، سید جلیل میرمحمدی در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: هم افزایی مناسب میان مسئولان به حل مشکلات مردم می‌انجامد. گرچه رابطه خوبی میان دولت و مجلس وجود دارد، اما برخی فراافکنی کرده و توپ را در زمین دیگری می‌اندازند.

وی افزود: هنوز نمی‌توان ارزیابی دقیقی از عملکرد مجلس ارائه کرد و با برخی حواشی روبرو هستیم، اما با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در مجلس می‌توان اثربخشی قابل قبولی را متصور شد.

نماینده مردم تفت و میبد از تحریم‌های ظالمانه دشمن و برخی سوء مدیریت‌ها در داخل کشور به عنوان دلایل تورم یاد کرد و اظهار داشت: دولت باید از تولید داخلی حمایت کرده و برنامه ریزی مناسبی برای تامین کالا‌های اساسی داشته باشد.

میرمحمدی همچنین از اظهار نظر‌های اخیر دو تن از وزیران گلایه کرد و طرح برخی مسائل را برای جامعه به صلاح ندانست و آن را عامل بروز شائبه و نگرانی در بین مردم خواند.

وی با تقدیر از عملکرد ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: گرچه می‌توان بهتر از این عمل کرد، اما من به ستاد استانی مقابله با کرونا نمره قبولی می‌دهم.

نماینده مجلس وضعیت کنترل کرونا در استان را رضایت بخش عنوان کرد و ادامه داد: در ابتدای شیوع کرونا برخی بیمارستان‌های استان فاقد زیرساخت‌های لازم جهت مدیریت کرونا بودند، ولی اکنون در صورت بروز پیک دیگری، آمادگی مناسبی داریم. علاوه بر تامین ده‌ها میلیارد تومان زیرساخت، در بحث نیروی انسانی نیط تعداد قابل توجهی نیروی انسانی جذب یا در حال جذب است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.