افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر سید جلیل میرمحمدی گفت: پیشنهاد می کنم یکی از بلوارها یا خیابان های خوب استان به نام مدافعان‌سلامت نامگذاری شود تا این ایثار ارزشمند، ماندگار شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در نشست تجلیل از 17 تن از مدافعان سلامت استان یزد با حضور آیت الله ناصری امام جمعه یزد، اظهار داشت: با آغاز موج شیوع ویروس کرونا و درگیر شدن جامعه با این معضل، اتفاقات خوب و تجربه های نابی نیز اتفاق افتاد که کاش در همه حوزه های دیگر نیز این اتفاقات خوب می افتاد.

وی ادامه داد: در همان آغاز کار، همه پای کار آمدند، از کادر بهداشت و درمان تا نیروهای سپاه و ارتش و بسیج، فعالان صنعت، خیرین و مردم عزیز که با همه توان خود آمدند و امکان نداشت که به آنها رو بزنیم و جواب منفی بگیریم که امیدوارم این هم‌افزایی و وحدت و همدلی در همه ارکان جامعه خود را نشان دهد.

دکتر میرمحمدی با اشاره به شهید شمس الدینی از مدافعان سلامت استان یزد و تلاش های این شهید و دیگر پرسنل کادر درمانی مانند خانم دکتر حضیره ای، گفت: به جز پرسنل کادر درمان باید از کادر بهداشت و زیرمجموعه های آن در حوزه های مختلف نیز تشکر ویژه کنیم که با وجود اینکه جلوی چشم نبودند، اما از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نکردند.

وی با اشاره به پیشرفت هایی که در این دوره نصیب شد، بیان داشت: در اوایل کار حتی یک عدد ماسک هم در استان یزد تولید نمی شد اما امروزه به جرات می توان گفت ظرفیت تولید سه و نیم میلیون ماسک در روز را داریم که البته بخشی از این ظرفیت را استفاده نمی کنیم.

دکتر سید جلیل میرمحمدی در انتها با اشاره به قدرشناسی و تجلیل ارزشمند رهبری انقلاب و حمایت های مداوم ایشان از کادر بهداشت و درمان، گفت: پیشنهاد می دهم یکی از بخش های بیمارستانی استان یزد به نام شهید شمس‌الدینی و یکی از خانه های بهداشت به نام خانم محمدی نامگذاری و از مجموعه های شهری نیز درخواست دارم یکی از بلوارها و یا خیابان های خوب استان به نام مدافعان سلامت نامگذاری شود تا این ایثارگری ارزشمند، ماندگار شود .

تصاویر مرتبط با خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.