افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر هم‌افزایی مناسبی بین مسئولان بود، بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شد چرا که برخی گاهاً فرافکنی می‌کنند و توپ را در زمین دیگری می‌اندازند و خودشان را مبرا می‌کنند.


به گزارش نارین‌خبر، دکتر «سید جلیل میرمحمدی میبدی» شب گذشته در نشست مجازی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان یزد، اظهار کرد: اگر هم‌افزایی مناسبی بین مسئولان بود، بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شد چرا که برخی گاهاً فرافکنی می‌کنند و توپ را در زمین دیگری می‌اندازند و خودشان را مبرا می‌کنند، البته خوشبختانه فضای همدلی خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد که امیدوارم آثار مثبت آن را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: هر چند هنوز نمی‌توان ارزیابی دقیقی از عملکرد مجلس ارائه کرد ولی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی در مجلس وجود دارد و می‌توان اثربخش‌تر اقدام کرد البته بعد از عنایت مقام معظم رهبری مبنی بر کارآمدی و انقلابی بودن مجلس، گاهاً برخی حواشی برای مجلس ایجاد شد ولی در مجموع امیدواریم در سال آینده همراهی و همکاری بهتری بین مجلس و دولت برقرار شود و به سمت کارآمدی بیشتر مجلس حرکت کنیم.

میرمحمدی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد تورم و گرانی، گفت: علل تورم در بازار را از یک سو ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن و از سوی دیگر برخی سوء مدیریت‌ها در داخل کشورمان ذکر کرد و با تاکید بر لزوم حمایت دولت از تولید داخل و برنامه ریزی مناسب در خصوص تامین کالاهای اساسی، ابراز امیدواری کرد که با اهتمام بیشتر در این رابطه شاهد افت قیمت‌ها باشیم.

وی در مورد اظهار نظرهای اخیر وزرای اطلاعات و ارتباطات نیز ابراز گلایه کرد و طرح برخی مسائل را برای جامعه به صلاح ندانست و آن را عامل بروز شائبه و نگرانی در بین مردم خواند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس راجع به شیوع کرونا و میزان موفقیت استان در کنترل این بیماری، اظهار کرد: نمره قبولی به ستاد استانی مقابله با کرونا می‌دهم، هر چند شاید می‌توانستیم بهتر نیز عمل کنیم ولی با این حال تعامل خوبی بین مدیران استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: البته در ابتدای شیوع کرونا نیز برخی بیمارستان‌های استان فاقد زیرساختهای لازم جهت مدیریت کرونا بودند ولی اکنون در صورت بروز پیک دیگری، آمادگی مناسبی داریم که قابل مقایسه با قبل نیست و علاوه بر تامین دهها میلیارد تومان زیرساخت، در بحث نیروی انسانی نیط تعداد قابل توجهی نیروی انسانی جذب یا در حال جذب است.

میرمحمدی همچنین با بیان این که وضعیت کنترل کرونا در یزد رضایت‌بخش است و امیدواریم در سال جاری مجدداً با پیک مجدد بیماری مواجه نشویم ولی رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار ضرورت دارد و مردم باید همچنان خود را مقید به رعایت آنها بدانند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.