افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: با تدابیری که در مورد تامین کالاهای اساسی اندیشیده شده، امیدوار به افت قیمت‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلیل میرمحمدی عصر امروز در نشست مجازی خانه مطبوعات یزد در پاسخ به سوال مهر در مورد برنامه مجلس انقلابی برای ورود به بحث گرانی و قیمت گذاری بی‌منطق بر برخی کالاها اظهار داشت: علل تورم در بازار از یک سو ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن و از سوی دیگر برخی سو مدیریت‌ها در داخل کشور است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت دولت از تولید داخل و برنامه ریزی مناسب در زمینه تأمین کالاهای اساسی بیان کرد: امیدوار به اهتمام بیشتر در این زمینه و افت قیمت‌ها هستیم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در مورد اظهار نظرهای اخیر وزرای اطلاعات و ارتباطات بیان کرد: طرح برخی مسائل به صلاح جامعه نیست زیرا باعث بروز شائبه و نگرانی در بین مردم می‌شود.

میرمحمدی ادامه داد: اگر هم‌افزایی مناسبی بین مسئولان بود، بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شد زیرا برخی فقط خود را مبرا می‌کنند و توپ را به زمین دیگری می‌اندازند که این اقدام شایسته نیست و مشکلی را حل نمی‌کند.

وی در مورد ارتباط دولت و مجلس نیز بیان کرد: فضای همدلی خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد که امیدوارم آثار مثبت آن را شاهد باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد شیوع کرونا و موفقیت استان یزد در مورد کنترل این بیماری نیز بیان کرد: نمره قبولی به ستاد استانی مقابله با کرونا می‌دهم، هر چند شاید می‌توانستیم بهتر نیز عمل کنیم ولی با این حال، تعامل خوبی بین مدیران استان در این زمینه وجود دارد.

میرمحمدی تصریح کرد: در ابتدای شیوع کرونا برخی بیمارستان‌های استان فاقد زیرساخت‌های لازم برای مدیریت این بیماری بودند اما اکنون در صورت بروز پیک دیگری، آمادگی مناسبی داریم که قابل مقایسه با قبل نیست.

وی ادامه داد: ده‌ها میلیارد تومان زیرساخت، تأمین نیروی انسانی و … از اتفاقاتی است که با شیوع کرونا در حوزه بهداشت و درمان یزد رقم خورد.

نماینده مردم تفت و میبد همچنین به سوالات خبرنگاران این دو شهرستان در مورد مسائل و مشکلات موجود در تفت و میبد پاسخ داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.