افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

رئیس کمیته اقتصاد سلامت و تجهیزات پزشکی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در نشست امروز کمیته مقرر شد بخشی از بدهی صنایع و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی از طریق اوراق بهادار پرداخت شود.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( سه شنبه، 27 مهرماه ) کمیته اقتصاد سلامت و تجهیزات پزشکی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور سیدکامل تقوی نژاد معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت بهداشت، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و مسئولانی از سازمان غذا و دارو در این نشست خبر داد و گفت: این نشست به منظور پیگیری پرداخت بدهی انباشته شده شرکت ها و صنایعی که تجهیزات پزشکی را تولید کرده و در اختیار دانشگاه ها قرار دادند برگزار شد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم افزود: میزان مطالبات حدود 3 هزار میلیارد تومان است که پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته مقرر شد بخشی از مطالبات توسط سازمان برنامه و بودجه از طریق اوراق بهادار در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد آقای تقوی نژاد معاون توسعه وزارت بهداشت در نامه ای مکتوب به تمامی دانشگاه ها دستور دهد که طی دو هفته نسبت به پرداخت حداقل 15 تا 20 درصد از این مطالبات اقدام کنند تا فروش موسسات تولید کننده تجهیزات پزشکی با استفاده از این مبلغ به دانشگاه ها استمرار داشته باشد./

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.