افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مراکز درمانی از بستری جامعه ایثارگری به دلیل بدهی بنیاد شهید پرهیز می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید جلیل میرمحمدی میبدی در نشست امضای تفاهم‌نامه زمین و ساخت 3700 واحد مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران استان یزد اظهار داشت: بنده به دلیل اینکه جانباز 70 درصد هستم و به دلیل ارتباط تنگاتنگی که با مرکز نخبگان استان داشتیم، بیشتر در جریان مشکلات آموزشی جامعه ایثارگری هستم‌.

میرمحمدی گفت: کرامت، شان و منزلت ایثارگری به طور جدی مورد خدشه وارد شده که بخشی از آن به علت کارهای ماست، خدمات ارائه نشده و اعلام شده، سبب شده که مکرر برخی بگویند هر چه خدمات است برای شما است اما واقعیت غیر از این است.

وی افزود: متاسفانه به علت بدهی در مراکز درمانی همسر شهید بستری نمی‌شود، فرزند شهید نمی‌تواند گواهی پایان تحصیلی خود را دریافت کند، بنابراین جامعه ایثارگری به علت بدهی نه‌تنها تکریم نمی‌شوند بلکه شخصیت‌شان خرد می‌شود، در سطح کشور چون بدهی وجود دارد باید دقت شود که بدهی‌ها پرداخت شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه‌های مختلف به ما مراجعه کنند و اعلام کنند چه خدماتی را می‌توانند به جامعه ایثارگری ارایه دهند، وقتی پتاسنیل خوبی وجود دارد و مدیران کل می‌توانند با همدلی مشکلات را حل کنند.

میرمحمدی تصریح کرد: در حوزه‌های فرهنگی ویژه توجه شود، و اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی بیشتری برای جامعه ایثارگری و به طور مخصوص فرزندان آن‌ها انجام شود.

گفتنی است  نشست امضای تفاهم‌نامه زمین و ساخت 3700 واحد مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران استان یزد با حضور سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی، سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، محمدعلی طالبی استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی و کشوری روز شنبه 11 مرداد برگزار شد.

تصاویر مرتبط با خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.