افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به بررسی تاثیر پلاسما درمانی در درمان بیماران کرونایی گفت: پلاسمانی درمانی در ایران همچون کشورهای دیگر در حال توسعه است.


زهرا شیخی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار نوبت عصر روز (سه‌‌شنبه 18 شهریور ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از حضور حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گزارشی در خصوص پلاسما درمانی و میزان اثر بخشی آن در بیماران کرونایی ارائه کرد و سپس نمایندگان سوالات خود را در این خصوص مطرح کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم با اشاره به گزارش‌ رئیس دانشگاه بقیه الله، تصریح کرد: پلاسما درمانی در ایران برای اولین بار روی بیماران کرونایی از 25 اسفند ماه شروع شد و بر اساس این گزارش پلاسما درمانی هر چه زودتر بر روش بیماران آغاز شود نتایج بهتری به همراه دارد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قبل از کشور ما تزریق پلاسما به افراد مبتلا به کرونا شروع نشده بود، گفت: به دلیل اینکه داروهای موثری برای درمان این بیماری وجود ندارد، استفاده از این روش می تواند موثر و مفید باشد که تاکنون هم افرادی با پلاسما درمانی بهبود پیدا کرده اند. در حال حاضر هم پلاسما درمانی در ایران همچون کشورهای دیگر در حال توسعه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.