افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

جلسه بررسی ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در دفتر نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد برگزار شد.

محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد، معاونین وی و رئیس کمیته امداد میبد در جلسه ای با دکتر میرمحمدی که در شامگاه پنجشنبه 9 مرداد برگزار شد، ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد در این نشست گزارشی از نذورات عید قربان ارائه و نتیجه مصوباتی که در جلسه پیشین با دکتر میرمحمدی در مورد آنها تصمیم گیری شده بود، را ارائه کرد.

از محورهای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد، تولید و فروش محصولات روستائیان با ضمانت بهداشتی، دوخت و دوز لباس کار برای صنایع استان و بررسی محور کاشت گیاهان دارویی و کم آبخواه بود که در این نشست پیرامون آنها بحث و تبادل نظر شد و طی تماس هایی که نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد با مسئولین استانی برقرار کرد، هر سه موضوع در محور اجرایی شدن قرار گرفت.

مقرر شد پیگیری های لازم از جانب کمیته امداد با مسئولین استانی و صاحبان صنایعی که از انها قول مساعد گرفته شد، صورت گیرد و نتایج جهت پیشبرد این طرح ها به دکتر میرمحمدی اعلام شود.

گفتنی است در جلسه ای که پیش از این در کمیته امداد استان یزد برگزار شده بود، یکی از معضلات موجود در محور کمک به مددجویان، ایجاد درآمد پایدار بود که دکتر میرمحمدی قول پیگیری آن را داده بود.

تصاویر مرتبط با خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.