افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی استان یزد با حضور دو تن از اعضای مجمع نمایندگان استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر میرمحمدی و مهندس صباغیان در جلسه ای با مدیر عامل و معاونین شرکت شهرکهای صنعتی استان به همراه مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره شهرکهای صنعتی شهرستانهای استان، مسائل مرتبط با این بخش را بررسی کردند.

در ابتدای جلسه مهندس عزالدینی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی به تشریح اقدامات این شرکت در سطح استان از جمله ایجاد بیش از 30 شهرک و ناحیه صنعتی، فعالیت های حمایتی و نرم افزاری از صنایع کوچک، برگزاری نمایشگاه ها و دوره های آموزشی پرداخت.

در ادامه نیز هر کدام از مدیران شرکت های شهرک صنعتی شهرستان های استان به بیان مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه فعالیت خود پرداختند.

دکتر میرمحمدی در انتهای این جلسه با اشاره به اهمیت مدیریت درست بر صنایع موجود در استان یزد گفت: باید در مسائل مهمی مانند ایجاد صنایع کم‌آبخواه و پاک توجه بیشتری صورت بگیرد که این موضوع به خاطر شرایط زیستی و اقلیمی ما اهمیت به سزائی دارد.

وی در مورد طرح مسکن کارگران نیز گفت: پیگیری هایی در مورد زمین های این طرح صورت گرفته که به فضل خدا در شرف رسیدن به نتیجه است که بتوانیم با همکاری صنایع استان آن را پیاده کنیم.

دکتر میرمحمدی در انتها با اشاره به آمادگی نمایندگان استان یزد برای حضور منظم در اتاق فکر حوزه صنایع، اظهار آمادگی کرد طرح های صنایع استان را در سطح کشور پیگیری کند.

تصاویر مرتبط با خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.