افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی طی جلسه و بازدیدی سه ساعته در جریان مسائل و مشکلات حوزه بخشداری بفروئیه قرار گرفت.

نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه 14 خردادماه، در جلسه با خانم آقایی بخشدار بفروئیه و دهیاران روستاهای بیده و حسن آباد در جریان مسائل و مشکلات این بخش قرار گرفت.

درخواست راه اندازی یک داروخانه، بررسی حواشی ساختمان و مکان بخشداری، تعین نماینده اوقاف و امور خیریه مختص بفروئیه، بررسی مسائل بافت تاریخی بفروئیه و نیاز به همکاری بیشتر میراث فرهنگی، مشکلات آب آشامیدنی، مسائل خیابان حدفاصل حسن آباد بفروئیه، دیوار ساحلی رودخانه بادگیری، ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری‌ها، مسائل حریم شهر و طرح هادی، مسائل فضای سبز و آب موردنیاز، مشکلات زمین جوانان بفروئیه، موضوع حمام سنتی حسن آباد، مسائل مرتبط با بنیاد مسکن و جوانان روستاهای بیده و حسن آباد از موضوعاتی بود که در این جلسه در مورد آنها گفتگو و رایزنی صورت گرفت و برای برخی از این موضوعات برنامه ریزی صورت گرفت.

دکتر میرمحمدی در تماس هایی جداگانه که در جلسه صورت گرفت مسائل مرتبط با بنیاد مسکن و اداره اوقاف و امور خیریه را پیگیری کرد و جهت رفع مشکلات در این دو بخش قول مساعد از مسئولین مربوطه گرفت و موضوع جهت پیگیری در دستورکار قرار گرفت.

نماینده مردم میبد و تفت، در ادامه این جلسه بازدیدی از برخی از نقاط مورد بحث در بفروئیه، حسن آباد و بیده داشت.

بررسی مسائل موزه شهدای میبد نیز پس از این بازدید در مکان موزه شهدا و در جلسه ای با حاج محمد جلال دهقانی صورت گرفت.

دهقانی با اشاره به تاریخچه شکل گیری موزه شهدا، گفت: جلسات زیادی برای تعیین تکلیف این موزه صورت گرفته و متاسفانه بسیاری از مصوبات در مورد این مکان عملی نشده و در حد حرف و روی کاغذ باقی مانده است.

دکتر میرمحمدی نیز با تاکید بر این موضوع که لیست مصوبات ثبت شده برای موزه شهدا به زودی آماده و در اختیار دفتر قرار داده شود، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و مخصوصا شهدای میبد تکلیفی برای ما می باشد و بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات این موزه باید به صورت جدی تر در دستور کار قرار گیرد.

وی با درخواست از دهقانی جهت ارائه یکی از اولویت های مهم موزه شهدا، تصریح کرد: از ظرفیت های موجود برای کمک به راه اندازی این مجموعه استفاده می کنیم و در اولین قدم نیز یکی از اولویت های مهم این موزه را در جلسه ای که به زودی در مرکز استان داریم پیگیری خواهم کرد.

تصاویر مرتبط با خبر

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.