افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی در پی بداخلاقی برخی از جریان های سیاسی بیانیه ای منتشر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل می باشد؛

بسمه تعالی

خدایا حال ما را به حال مومنانت نزدیک فرما

مردم شریف و بزرگوار شهرستان‌های تفت و میبد!

سلام علیکم

در آستانه حماسه مجدد مردم عزیز ایران، اینجانب یکی از بالاترین افتخارات خود را شرکت در آزمونی می‌دانم که شما تعیین کننده‌ی نتیجه‌ی آن هستید؛ آزمون انتخابات!
متاسفانه در اولین لحظات رقابت‌های انتخاباتی، حرکات ناپسند بعضی از عزیزان، قلب هر انسان صادق و منصفی را به درد می آورد.
اینجانب بر اساس وظیفه دینی و صرفا برای شوق خدمت، قدم در این مسیر نهاده‌ام و هنوز نمی‌دانم چرا برخی، این‌چنین از حضور من برآشفته هستند که به راحتی از مدار اخلاق خارج می‌شوند.

در روزهای پر التهاب گذشته، پس از اعلام حضور اینجانب، دعوت‌های متعددی برای شرکت در جلسات مختلف انجام شد .در یکی از این دعوت‌ها که توسط شورایی موسوم به ائتلاف تفت برگزار گردید، اینجانب صرفا به منظور گفت‌وگو دعوت شده بودم.

در جلسه مذکور متن مکتوبی برای امضاء درنظر گرفته شده بود و پیش از آنکه بنده مواضع خود را اعلام کنم، این متن پیش‌روی بنده قرار داده شد و من پس از مطالعه، مفاد آن را به صورت کاملا «مشروط» امضاء نمودم؛ شرطی که بنده گذاشتم آن بود که مفاد این متن را همراه با رویت سازوکار مناسب خواهم پذیرفت؛ اما متاسفانه تا امروز نه تنها از سوی شورای ائتلاف تفت، هیچ‌گونه سازوکار عملی به رویت بنده نرسیده است، بلکه این دوستان با بداخلاقی هرچه تمامتر بیانیه‌ای منتشر ساخته و بدون اشاره به شرط مذکور، به امضاء بنده پای میثاق‌نامه‌شان اشاره کرده‌اند.
وقتی بنده متنی را به صورت مشروط پذیرفته‌ام و این مهم را هم به صورت مکتوب در همان نامه و هم به صورت شفاهی، -پشت بلندگو- به حضار گوشزد کردم؛ حال این چه حرکت ناشایستی است که بدون عمل به آن شرط و از جانب بنده، ادعا شده که این میثاق‌نامه را پذیرفته‌ام؟!
سوال من این است که چرا از حضور مستقل یک کاندیدای انقلابی عصبانی هستید؟!؛ این پرسش اصلی مردم فهیم است که باید پاسخ داده شود.

تاسف بار آنجاست که از طرفی، مدام دکتر میرمحمدی را مخالف وحدت معرفی می‌کنند و از طرف دیگر مدعی امضای میثاق‌نامه وحدت توسط او می‌شوند! من اگر ضد وحدت بودم، چهارسال قبل به نفع کاندیدای دیگر جریان انقلابی کنار نمی‌رفتم و در ستاد وی برای تبلیغ حاضر نمی‌شدم و همگان را برای رای دادن به ایشان تشویق نمی‌کردم.
اگر امروز مردم ایران از دو جریان‌های مدعی اصلاح طلبی و اصولگرایی تا این حد خسته شده‌اند، بخش عمده‌ای از آن به خاطر چنین رفتارها و حرکات زننده‌ای است که عرصه سیاست را در باور عمومی، ناخوشایند کرده است.

برای آنکه دوستان و حامیان را از نگرانی بیرون آورم، صراحتا اعلام می‌دارم، سید جلیل میرمحمدی آمده است که بماند و یاد نگرفته با اینگونه فشارها و بداخلاقی‌ها، صحنه را واگذار کند و از همین جا همه کسانی که اخلاق را زیر پا می‌گذارند به مادرم فاطمه زهرا(س) واگذار می‌کنم.

و آخرین کلام به مردم عزیز!
به شوق آسایش و امنیت شما دست و چشم داده‌ام. امروز باز با انتخاب شما اگر صلاح دانستید لباس نوکری به تن می‌کنم و در هر صورت و هر کجا باشم همراه شما و شنونده دردها و مشکلات شما مردم عزیز خواهم بود.

اللهم اهدنا الصراط المستقیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.