افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بی‌ثباتی دولت در شرایط فعلی را خواست دشمنان کشور دانست و گفت: در این ۸ ماه باقی مانده از عمر دولت دوازدهم باید رئیس جمهور را وادار به کار بیشتر کنیم.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه عملکرد ضعیف دولت در حوزه اقتصادی موجب نارضایتی شدید افراد کم درآمد، کارمندان، حقوق ثابت بگیران و اقشار ضعیف جامعه شده است؛ به نحوی که بارها با صراحت از ما درخواست استیضاح و برکناری دولت را داشته‌اند، گفت: باوجود اینکه رئیس جمهور هیچ برنامه ای برای مدیریت کشور در شرایط فعلی ندارد اما هم اکنون با استیضاح ایشان مخالفم چرا که این اقدام هیچ دست‌آوردی برای کشور نخواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، بی‌ثباتی دولت در شرایط فعلی را خواست دشمنان کشور دانست و تصریح کرد: بی‌ثباتی دولت در بسیاری از کشورها مانند عراق، افغانستان، بحرین، یمن و لبنان عامل بسیاری از مسائل و مشکلات بوده است از این رو نبود دولت مرکزی در ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، آسیب‌ها و تبعات بیشتری نیز به همراه خواهد داشت.

وی افزود: فرآیند استیضاح رئیس جمهور بیش از یک ماه زمان می‌برد و به فرض اینکه نمایندگان به عدم کفایت ایشان رای دهند به مدت 50 روز معاون اول دولت امور را مدیریت کرده و زمینه انتخابات را فراهم خواهد کرد که در این مدت یقیناً کشور به حاشیه کشانده می‌شود و مجلس هم نمی‌تواند هیچ وزیری را استیضاح کنند و در واقع دولت از نگاه نظارتی مجلس دور خواهد شد. بنابراین استیضاح در شرایطی که تنها 8 ماه به پایان دولت باقی مانده کار صحیحی نیست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی باید همین رویکرد ماه‌های اخیر مجلس را ادامه داده و دولت را وادار به کار بیشتر کنیم. بنابراین هدف‌مان این است که با وحدت میان دولت، مجلس و قوه قضاییه این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم ./

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.