افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نمایندگان مجلس در صحن علنی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدجلیل میرمحمدی میبدی در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهار‌شنبه 13 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: همان طوری که ریاست کمیسیون بهداشت هم روز گذشته تذکر دادند شاهد شیوع گسترده ویروس کرونای انگلیسی هستیم. این ویروس ضمن اینکه شیوع بیشتری دارد، شدت بیماری بالایی داشته و سنین پایین را هم درگیر می‌کند و اخیراً شاهد افزایش مجددا مرگ و میر ناشی از این بیماری و سه رقمی شدن آن هستیم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شبانه‌روز در برنامه‌های خبری متعدد صحنه‌هایی از مجلس به عنوان خبر در صدا و سیما پخش می‌شود، اینکه مرتب از مردم می‌خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند اما خودمان کمتر به آن توجه می‌کنیم، حتی برای همکاران هم خطرناک است لذا خواهشمندم نماینده مجلس در ستاد ملی کرونا تذکر جدی در این خصوص داده تا برای پیشگیری از شیوع این بیماری خطرناک مصوبه‌ای داشته باشد.

دکتر محمدباقر قالیباف ضمن تأیید تذکر این نماینده افزود: بنده از همکاران خواهش می‌کنم با توجه به اینکه در شرایط بررسی بودجه هستیم و جلسات به صورت مداوم برگزار می‌شود و روزانه نزدیک به 12 الی 13 ساعت را در صحن حضور داریم، این موضوع باید رعایت شود هر چند که همکاران به آن توجه دارند لذا تأکید می‌کنم ضمن رعایت این موضوع سلامتی همه همکاران حفظ شود./

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.