افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی در جلسه مرتبط با تبیین نقش بسیج و سپاه در طرح مبارزه با کرونا شرکت کرد.

این جلسه هر روز صبح با حضور مسئولین و اشخاص گروه های مختلف جهت تبیین طرح جدید مقابله با بیماری کرونا و برنامه‌ریزی جهت هماهنگی بیشتر در سالن شهدای میبد و به همت سپاه ناحیه شهرستان میبد انجام می‌گیرد.
در این نشست سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی فرمانده سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر معاون قرارگاه حاج قاسم سلیمانی، مهدی جعفری مسئول بسیج دانشجویی، خانم امینیان مسئول بسیج حوزه‌ی حضرت خدیجه کبری توضیحاتی در مورد فعالیت های در حال انجام دادند.
دکتر میرمحمدی در این جلسه با تبریک روز دانشجو گفت: روئسای دانشگاه ها ظرفیت خوبی مانند دانشجویان در اختیار دارند که از آنها انتظار برنامه‌ریزی بهتری می‌رود.
وی گفت: این فکر را بکنید که کرونا تا مدتها باقی خواهد ماند و بر اساس این موضوع ببینید چه کاری میتوانید انجام دهید که توان و ظرفیت خوب دانشجویی مورد استفاده درست قرار گیرد.
دکتر میرمحمدی افزود: طرح جدید حاج قاسم سلیمانی طرح بسیار خوبی است که اگر ان‌شاءالله به درستی انجام شود، شاهکاری است که میتواند هم سلامت مردم و هم اقتصاد آنها را تامین کند.
وی بیان داشت: این طرح را استمرار دهید حتی اگر وضعیت بیماری هم به سطح بسیار نرمالی برسد و رها نکنید تا مردم از برکات آن بهره‌مند شوند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.