افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

جلسه هم اندیشی نقش صنعت در کنترل بیماری کرونا با حضور مسئولین شهرستان و فعالین بخش صنعت میبد برگزار شد.

دکتر میرمحمدی در جلسه ای با حضور فلاح فرماندار، مسئولین حوزه بهداشت و درمان شهرستان و استان و مسئولین و دست اندرکاران بخش صنعت میبد به صورت ویدئوکنفرانس حضور یافت.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در ابتدای این جلسه با توضیحاتی در مورد وضعیت بیمارستان میبد و شیوع بیماری کرونا، گفت: کادر درمان میبد و همچنین استان یزد با تمام وجود در حال کار هستند و خستگی و فشار زیادی را نیز تحمل می کنند که بخش صنعت می تواند کمک بسیار موثری به این بخش داشته باشد.

وی افزود: بحث ایاب و ذهاب کارگران از مهمترین موضوع مورد نظر و همچنین مدیریت در محیط کار از موضوعاتی است که باید روی آن به شدت تمرکز کنیم تا بتوانیم به کادر درمان و همچنین سلامت مردم کمک کنیم.

دکتر میرمحمدی بیان داشت: فعالین بخش صنعت مثل همیشه می توانند به کمک فرماندار محترم و حوزه بهداشت و درمان بیایند و در مدیریت بهتر این حوزه نقش به سزایی داشته باشند.

نماینذه مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اهمیت تامین سلامت مردم و همچنین کارگران و خانواده های انها ابراز امیدواری کرد نتیجه جلسه باعث اتخاذ تصمیماتی برای کنترل بیشتر این بیماری شود و موضوعات مطرح شده در جلسات قبلی خود، مانند موضوع بیمه و مرخصی استعلاجی کارگران، کم کردن میزان تولید کارخانه ها به پنجاه درصد ظرفیت، فرهنگ سازی مسائل آموزشی، تامین مدوام وسائل بهداشتی مانند ماسک کارگران، ضدعفونی کردن سرویس های انتقال کارگران و دیگر مسائل برای هم‌فکری توسط وی ارائه شد.

حسین فلاح فرماندار میبد نیز در ادامه این جلسه توضیحاتی در مورد تاثیرات کرونا بر محور صنعت و حواشی آن ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه بخش ها، کنترل این بیماری در شرایط بسیار بهتری صورت گیرد.

در ادامه این جلسه مجازی که با حضور بالغ بر هفتاد نفر از مسئولین و فعالین حوزه صنعت برگزار شد مهندس ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی، دکتر حفیظی مسئول بهداشت و درمان میبد، دکتر فرحزادی رئیس بیمارستان میبد و برخی از مدیران صنایع شهرستان نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه داند.

تصمیماتی در انتهای جلسه گرفته شد که بازدید از صنایع کوچک، نظارت بر سرویس های غیرمیبدی کارخانجات میبدی، دقت بیشتر حوزه بهداشت در صدور استعلاجی کارگران و … از آن جمله بود که مقرر شد بعد از ثبت، به دست اندرکاران این موضوع ابلاغ شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.