افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم تفت در مجلس بر لزوم حمایت از جوانان کشور در راستای تولید واکسن کرونا تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، سیدجلیل میرمحمدی میبدی در نشست علنی (سه‌شنبه، 23 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از وزیر نیرو گفت: بزرگترین پروژه آبرسانی در تفت در حال اجرا است لذا تقاضا می‌شود که عملیات اجرای آن تسریع شود تا براساس تعهد داده شده طی 3 سال آتی به اتمام برسد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال‌های اخیر مردم شهرستان‌ میبد شاهد توسعه افسارگسیخته صنایع آلاینده در این شهرستان بودند و اعتراضات بسیاری در این خصوص صورت گرفته اما متأسفانه سازمان محیط زیست و صنعت، معدن و تجارت توجه ویژه‌ای به مسائل زیست محیطی، فرهنگی و امنیتی این شهرستان ندارند چرا که همچنان مجوزهای جدید صادر می‌شود و مجوزهای چند ده سال قبل نیز تمدید شده است و اجازه افزایش خط تولید صادر شده که باعث آلودگی شدید هوای منطقه شده و نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

وی افزود: لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری استانداری لیستی از صنایع های‌تک متناسب با استعدادهای منطقه تهیه کرده و ارائه تسهیلات داشته باشد. همچنین برای صاحبان صنایع مشوق‌هایی در نظر گرفته و سرمایه آنها را برای سرمایه‌گذاری ترغیب کند و به هیچ عنوان مجوزهای جدید صادر نشده و مجوزهای قدیمی تمدید نشود.

میرمحمدی بیان کرد: از مقام معظم رهبری صمیمانه تشکر می‌کنم که اجازه ندادند واکسن از دو کمپانی معلوم‌الحال وارد کشور شود، من از آقایانی که به مجلس نامه نوشته و به نمایندگان گفتند نگرش سیاسی نداشته باشید، سوال من این است شما که می‌گویید نگرش علمی داشته باشیم، با کدام علم عوارض این واکسن‌ها مشخص شده است، با کدام علم گفته شده که این واکسن‌ها می‌توانند ایمنی کامل را برای افراد به دنبال داشته باشند و با کدام علم آنها به این نتیجه رسیده‌اند که این واکسن‌ها نمی‌تواند عوارضی برای مردم داشته باشد، باید به صورت علمی کاملا مشخص شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: باید از تمام جوانانی که در مسیر تولید واکسن ورود کرده و به دنبال تهیه واکسن برای نابودی این ویروس منحوس هستند حمایت کرد، بنابراین لازم است تمام حمایت‌های لازم در این خصوص وجود داشته باشد تا بتوان این واکسن را به تولید انبوه رساند./

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.