افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس، اولویت فراکسیون متبوع خود را ترویج فرهنگ قرآنی با تاکید بر بهبود کیفیت روخوانی و روانخوانی قرآن در سطح جامعه دانست.

سید جلیل میرمحمدی میبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهداف فراکسیون قرآن و عترت مجلس یازدهم، گفت: در جلسه اول این فراکسیون ساز و کار ورود به مباحث قرآنی و نظم و ترتیب جلسات فراکسیون قرآن و عترت مجلس بررسی شد. بر این اساس مقرر شد موارد مرتبط با فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ قرآنی به خصوص در زمینه روخوانی و روان‌خوانی در اولویت اهداف فراکسیون قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراکسیون قرآن و عترت مجلس برنامه‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌های نهادها در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و افزایش مهارت روخوانی و روانخوانی قرآن انجام شده را بررسی و نقاط قوت و ضعف آنها را احصا خواهد کرد، افزود: مشکلات مختلف در حوزه آموزش روخوانی و روانخوانی و جذب مربیان قرآنی در مجموعه آموزش و پرورش باید با اهتمام ویژه و نظر خاص بررسی و پس از اصلاح در آینده بسیار نزدیک در آموزش و پرورش به صورت عملیاتی اجرا شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس، با اشاره به اینکه دانش آموزان در دروان تحصیل خود 650 ساعت آموزش قرآن می‌گذرانند، افزود: معتقدم کیفیت روخوانی و روانخوانی دانش آموزان از این 650 ساعت آموزش در مدارس باید بیشتر باشد و نتایج کیفی و کمی بهتری را از این میزان آموزش انتظار داریم که بهبود آن نیازمند اهتمام ویژه و اراده خاص مسئولان مربوطه است از طرفی فراکسیون قرآن و عترت نیز با برنامه‌ریزی و پیگیری این مباحث در راستای بهبود وضعیت روخوانی و روانخوانی قرآن، ترویج فرهنگ روخوانی و پیاده کردن منویات قرآن در زندگی تلاش خواهد کرد./

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.