افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی گفت: آثار پربرکت زنده نگه داشتن یاد شهدا به خود ما و جامعه بر می گردد.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در جلسه هماهنگی کنگره ایثار و شهادت با محوریت شهدای حوزه سلامت استان یزد، اظهار داشت: جهت برگزاری کنگره شهدا حتما از مدعوین در سطح سران قوا دعوت شود، که در نتیجه همه استان در این موضوع پای کار بیایند و مراسمی در حد و شأن شهدا برگزار شود.
وی تصریح کرد: از همه دست‌اندرکاران این کنگره نیز درخواست دارم که از توان فکری و اجرایی دانشجویان عزیز نهایت استفاده را ببرند و هم در جلسات و هم در زمینه برگزاری از حضور آنها بهره ببرند.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خاطرنشان کرد: دانشجو و جوان ما به روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و این مسائل می تواند تا مدت ها آنها را از معضلاتی که وجود دارد بیمه کند.
وی با اشاره به غیر قابل پیش‌بینی بودن رفتار ویروس کرونا و احتمال پیک شیوع در آذر و آبان سال جاری، بیان داشت: پیشنهادم این است که اگر امکان برگزاری کنگره به صورت عادی نشد، نیم‌نگاهی به برگزاری کنگره مجازی یادواره شهدا داشته باشید و حدود و ثغور آن را بررسی کنید.
دکتر میرمحمدی در بخش دیگری از صحبت های خود اشاره ای به بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت ویژه ای که رهبری انقلاب برای این موضوع قائل شدند، داشت و گفت: این بیانیه، سند چشم انداز پیش روی ماست و باید روی آن کار کنیم و به خصوص در مبحث سبک زندگی با موضوع سیره شهدا باید هر چه در توان داریم انجام دهیم.

 

ملت ما با فرهنگ ایثار و شهادت بیمه می شود
محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کنگره شهدای حوزه بهداشت و سلامت استان یزد هر سال با نوآوری برگزار شده و حرف جدیدی برای گفتن داشته است.
وی با اشاره به موضوع شیوع بیماری کرونا و اهتمام ویژه مردم برای مقابله با این ویروس منحوس، بیان داشت: بعد از سالها گذشت از زمان دفاع مقدس، باز هم همان روحیه را از مردم کشورمان دیدیم و اگر نبود این روحیه بسیار خوب، نمی توانستیم این شرایط را کنترل کنیم.
جوکار افزود: شرایط ما نیز در این دوره مانند زمان اوایل جنگ بود که همه دنیا مقابل ما ایستاده بودند، در آن زمان با رهبری امام عزیز به وحدت رسیدیم و در این زمان با رهبری حضرت آقا در سنگری واحد جمع شدیم و با وجود همه کمبودها، مقاومت کردیم.
وی با اشاره به مجاهدت فداکارانه پرسنل کادر درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، ادامه داد: رمز موفقیت ما در همین بود که مردم با توکل به خدا متحد شدند و به خط مقدمی که به خوبی می جنگید، کمک کردند.
نماینده مردم یزد با اشاره به مشکلات بیشماری که برای کشورهای اروپایی و ابرقدرتهای غربی در این زمان پیش آمد، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت اگر در جامعه ما جاری باشد، ملت را بیمه خواهد کرد.

تصاویر مرتبط با خبر

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.