افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی گفت: دست‌اندرکاران دستگاه قضا در میبد با اعلام قبلی در میان مردم حضور یابند و درد دل مردم را در ارتباط نزدیک با آنها بشنوند.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد، در جلسه ای با حضور آیت الله اعرافی و رئیس دادگستری، دادستان میبد و دیگر فعالین قوه قضائیه در شهرستان میبد، با بزرگداشت شهادت شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: با ریاست جناب آقای رئیسی بر قوه قضائیه، اعتماد عمومی بیش از پیش به این قوه جلب شد.

وی با اشاره به اهمیت انتقال تجارب قضات دادگستری به همکاران خود در سراسر کشور، افزود: هر کدام از قضات در پرونده هایی که به حوزه فعالیت آنها مرتبط است دارای تجاربی می باشد که ممکن است برای بسیاری از همکاران در این قوه مورد استفاده باشد که باید این تجارب با استفاده از ظرفیت ارتباط در فضای مجازی منتقل شود.

دکتر میرمحمدی با بیان این موضوع که ارتباط نزدیک با مردم برای رفع مشکلات آنها بسیار راهگشاست، بیان داشت: دست‌اندرکاران دستگاه قضا در میبد با اعلام قبلی در میان مردم حضور یابند و درد دل مردم را در ارتباط نزدیک با آنها بشنوند و این کار کمک زیادی می کند تا هم اعتماد مردم جلب شود و هم مشکلات آنها حل شود.

وی با اشاره به طرح بسیج جامعه پزشکی و حضور پزشکان در مناطق محروم، تصریح کرد: چه خوب است که قضات و کارشناسان دادگستری نیز به همین شیوه در مناطق محروم به ارائه خدمت بپردازند و مسائلی که شاید به آنها منتقل نمی شود را بین مردم بررسی کنند.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد گفت: برای رفع مشکلات حوزه قضا در میبد که امکان پیگیری در مجلس شورای اسلامی و استفاده از ظرفیت کمیسیون قضایی را دارد نیز با همه توان کمک و مساعدت می کنم.

تصاویر مرتبط با خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.