افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

حکمرانی خیلی از اوقات بمثابه ورزش «دو امدادی» است؛ هر مدیری به اندازه توانش مسئولیتی را جلو می‌برد و بعد از اتمام دوران خدمتش تحویل حکمران بعدی می‌دهد.

ماجرای تصویب منطقه ویژه اقتصادی میبد یکی از این عرصه‌ها بود. این دوندگی طاقتفرسا را مرحوم یحیی‌زاده، نماینده فقید میبد و تفت در دهه هشتاد آغاز کرد و به اتفاق استاندار و فرماندار وقت میبد (آقایان سردار فلاح‌زاده و رجایی) این پروژه را بسیار پیش برد و بعد از ارتحال آن مرحوم و تغییر دولت و مجلس، این مسئولیت به نماینده و فرماندار بعدی (آقایان دکتر دهقانی و فلاح) سپرده شد که این بزرگواران هم در این مسیر پیگیری‌های بسیار خوب و موثری داشتند.

در یکسال اخیر پیگیری‌های مکرری از سوی استاندار، معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار و این حقیر انجام شد تا مساله به سرانجام برسد و مجمع تشخیص مصلحت نظام، نظرات کارشناسان را بپذیرد و به فضل الهی امروز و در آستانه شب قدر این بار به سر منزل مقصود رسید.

در تمامی این سال‌ها اگر عنایت و پیگیری‌های مستمر حضرت آیت‌الله اعرافی، امام جمعه معزز میبد نبود شاید هیچکدام از این پیگیری‌ها به نتیجه‌ای نمی‌رسید.

در این مسیر این خادم شما کمترین نقش را داشت اما جا دارد که از کلیه افراد دخیل در این موفقیت بزرگ تشکر و قدردانی نمایم و در این شب عزیز توفیق همه این عزیزان را از ایزد منان مسالت می‌دارم و محتاج دعای خیر همه مومنین هستم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.