افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با نماینده مردم شهرستانهای میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی به منظور تبیین فعالیتهای بنیاد برکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد، علی اکبر محمدپناه مدیرکل ستاد اجرایی به همراه احسان عابدی معاون اجتماعی ستاد و همچنین حیدری مجری استانی بنیاد برکت به منظور تبیین فعالیتهای بنیاد برکت روز پنج شنبه 11 آذر ماه با سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم شهرستان های میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

محمدپناه در این نشست گزارشی جامع و کامل از اقدامات بنیاد برکت در زمینه های مختلف اعم از اشتغالزایی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان، توسعه جوامع محلی، حمایت های مالی از بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط، نوسازی و تجهیز مدارس و مراکز بهداشت، امور زیربنایی و غیره طی سال های اخیر ارائه نمود.

در ادامه حیدری ،مجری بنیاد برکت گزارشی از فعالیت تیم تسهیلگری این بنیاد نظیر فعالیت در روستاهای هدف، رسته های شغلی مورد حمایت، جامعه هدف مدنظر، روش اجرای طرح سحاب و همچنین تحقق بیش از ۹۰ درصدی اهداف معاونت اجتماع محور در استان و چشم انداز سال ۱۴۰۱ بنیاد برکت را ارائه و در پایان از نماینده محترم درخواست مساعدت از این رویکرد نوین محروم زدایی در مجلس را خواستار شد.

سید جلیل میرمحمدی از تلاش های بنیاد برکت در استان و نیک نامی بنیاد برکت در مجلس شورای اسلامی تشکر نموده و نکات و مطالبی جهت پیشبرد اهداف بنیاد برکت در مجلس در سال ۱۴۰۱ مطرح کرده و نوید مساعدت در این رابطه را داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.