افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

محسن موحدی فرد مدیر آموزش و پرورش میبد در جلسه شورای معاونین که با حضور دکتر سید جلیل میرمحمدی نماینده جدید مردم میبد و تفت برگزار شد گفت: اداره آموزش و پرورش میبد یکی از اولین ادارات آموزش و پرورش در سطح کشور است که توانسته ایم دولت الکترونیک را در آن راه اندازی کنیم.

او با بیان اینکه جزء اولین ادارات آموزش و پرورش هستیم که دارای دولت الکترونیک در سطح کشور می باشد، افزود: درحال حاضر جمعیت دانش آموزی شهرستان میبد بیش از ۲۳ هزار نفر است.

موحدی فرد با اشاره به اینکه این آمار دانش آموزان رو به افزایش است و سالی هزار نفر به جمعیت دانش آموزی شهرستان اضافه می‌شود، ادامه داد: براساس آمار و بررسی‌های انجام شده باید سالی ده مدرسه در شهرستان میبد ساخته شود که خوشبختانه با حمایت‌های حضرت آیت الله اعرافی و خیرین شهرستان توانسته ایم این امر را محقق کنیم تا به شیفت بندی مدارس روی نیاوریم.

مدیر آموزش و پرورش میبد در ادامه با بیان اینکه سال گذشته قریب به شش هزار دانش آموز در طی یک نهضت قرآنی جزء ۳۰ قرآن را حفظ کرده اند، گفت: بیش از ۶۵ رشته در مسابقات فرهنگی وهنری داریم که توانسته ایم در در این مسابقات رتبه اول استان را کسب کنیم.

سید جلیل میرمحمدی نماینده جدید مردم میبد و تفت نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف میبد و تفت و حضور گسترده آنان در پای صندوق‌های رأی، گفت:آموزش و پرورش برای بنده بسیار مهم و حساس است که اگر در مجلس شورای اسلامی به کمیسیون بهداشت و درمان نروم به کمیسیون آموزش خواهم رفت.

او با اشاره به اینکه هزینه کردن در آموزش وپرورش خرج نیست بلکه سرمایه گذاری است، گفت: نگاه به آموزش و پرورش نگاه مصرفی است و سعی داریم این نگاه را تغییر دهیم.

میرمحمدی با بیان اینکه عدد بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش عدد قابل توجهی نیست، ادامه داد:در تلاشیم بتوانیم با کمک مسئولان آموزش و پرورش قدم‌های خوب و رضایتبخشی را در این زمینه برداریم.

بازدید از دوایر داخلی اداره آموزش و پرورش و گفتگو با همکاران اداری و همچنین بازدید ازچند پروژه مدرسه سازی از جمله برنامه های دکتر میرمحمدی نماینده جدید میبد بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.