افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

حسین فلاح در نشست برخی از فعالین صنعت و صاحبان صنایع با منتخب مردم در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: صنعتگران میبدی سال های سال است که به جز بخش صنعت در امور خیری و فعالیت های نیکوکارانه نیز حضوری پررنگ داشته و دارند و در موارد بسیار زیادی به شهرستان کمک کرده اند.
وی افزود: مشکلات زیادی در این بخش وجود داشته که حل شده است و مشکلاتی نیز هست که هنوز حل نشده و باید برای انها فکری کرد.
حسین فلاح با تشکر از آیت الله اعرافی، دکتر دهقانی و دیگر مسئولینی که در ارتقا صنعت شهرستان تلاش کرده اند، گفت: امیدواریم با انتخاب دکتر میرمحمدی و آشنایی چندین ساله ایشان با موضوع صنعت در شهرستان، بتوانیم در اموری مانند اشتغال، محیط زیست و پیشرفت صنعتی قدم های خوبی برداریم.
دکتر سید جلیل میرمحمدی نیز در ادامه این جلسه و بعد از شنیدن نظرات برخی از فعالین بخش صنعت میبد، گفت: زحمت های بسیاری برای صنعت در میبد کشیده شده و هزاران نفر نیز از نتیجه این تلاش ها ارتزاق می کنند.
وی افزود: یکی از مشکلات ما در این محور این است که جلساتی که باید برای ارائه راهکار باشد، بیشتر به جلسات درددل و ارائه دغدغه تبدیل می شود و نتیجه ای نیز از آنها حاصل نمی شود.
دکتر میرمحمدی بیان داشت: فعلا پیشنهادم این است که کمیته ای متشکل از افراد متخصص در حوزه های مرتبط با صنعت تشکیل شود تا مشکلات این بخش به صورت کارشناسی بررسی و برای حل آنها قدم های موثری برنامه ریزی شود.
وی تصریح کرد: طبیعتا یکی از مشکلاتی که باید در کنار ارتقای صنعت در میبد حل شود، موضوع آلایندگی صنایع است که نمی توان منکر آن بود و طبیعتا قبل از مردم، خود ما و شما از این هوا استفاده می کنیم و باید به پاکی این هوا در حد توان خود کمک کنیم.
وی با اشاره به مسائل دیگری مانند مهاجرین و خرده فرهنگ های وارد شده به شهرستان، گفت: باید با برنامه ریزی درست به ارتقا صنعت مخصوصا صنایع پاک کمک کنیم و زمینه را برای حفظ سرمایه های صنعتگران میبدی برای استفاده در شهرستان میبد مهیا کنیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.