افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: کیفیت آب در شهرستان های تفت و میبد بسیار پایین است و آب شرب ۴۰۰ روستای تفت با تانکر تامین می شود.

سید جلیل میرمحمدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بحث حیات استان یزد مطرح است و مطالبی که ارائه می کنم به نقل از 4 نماینده استان می باشد. ضرورت دارد رئیس جمهور دستور شروع مجدد خط دوم انتقال آب به یزد را صادر کند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دلیل مباحث مالی تنها 60 کیلومتر از 400 کیلومتر پروژه انتقال آب به یزد اجرا شده است، درخواست داریم اعتبار این پروژه تامین شود، ادامه داد: کیفیت آب در شهرستان های تفت و میبد بسیار پایین است و آب شرب 400 روستای تفت با تانکر تامین می شود.

این نماینده مردم با تاکید بر اینکه گرانی افسارگسیخته در همه اقلام وجود دارد، عنوان کرد: برخی کالاها 50 تا 100 درصد افزایش قیمت داشته و تعزیرات اقدامات لازم را در این زمینه انجام نمی دهد، دولت نیز نظارت جدی در این خصوص نداشته و در این شرایط وزیر صنعت، معدن و تجارت را برکنار کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم به این مجلس امید بسته اند، ادامه داد: هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت جدی بر گرانی ها از دولت مطالبه گری کند.

نماینده مردم تفت و میبد در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه مسکن جوانان باید دقت ویژه ای داشته باشیم و کاری کنیم که مهاجرت به شهرها معکوس شود و اهتمام به مسکن جوانان و محرومین در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار بگیرد./

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.