افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی با روئسای برخی از ادارات میبد به صورت جداگانه تشکیل جلسه داد.

در جلسه مهندس دشتی رئیس جدید اداره ابفای شهرستان میبد در مورد برنامه های خود در مسئولیت جدید توضیحاتی ارائه کرد.
دکتر میرمحمدی در این جلسه با اشاره به اولویت های مهم شهرستان در این حوزه مانند خط لوله آب، اشاره ای به مخازن آب آشامیدنی و کمی امنیت بهداشتی و اجتماعی این مخازن کرد و درخواست تمهیدات ویژه برای دسترسی مردم به آب شرب با کارهای موثرتری مانند لوله‌کشی به این ایستگاه‌ها کرد.
وی در ادامه ایده تفکیک آب شرب و آب برای مصارف غیر شرب در حوزه فعالیت این اداره را داد و درخواست کرد گوشه‌نگاهی به این نوع برنامه ها نیز داشته باشند.
نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در ادامه برخی از مطالبات مردمی مانند منزل تخریب شده بانوی میبدی و آب رسانی به روستای اشنیز را مطرح و از رئیس جدید آبفای میبد خواست به صورت ویژه پیگیری صورت گیرد.
مهندس دشتی نیز در این جلسه آمادگی اداره مطبوع خود جهت هرگونه همکاری و مساعدت در رفع مشکلات مردم را مطرح کرد.
مباحث مرتبط با طرح فاضلاب میبد نیز از دیگر مسائل مطرح شده بود که دکتر میرمحمدی در مورد هزینه وصل کردن انشعاب فاضلاب، خواست نگاه مثبتی شود تا مردم تحت فشار قرار نگیرند.
رئیس آبفای میبد قول مساعد در این زمینه داد و طرح های خود در این مورد را ارائه کرد.
دکتر میرمحمدی در ادامه موضوع فاضلاب مسکن مهر و مشکلات آن برای مردم منطقه را مطرح کرد که ریاست آبفا از برنامه ریزی جهت رفع این مشکل خبر داد.

سید محسن فلاح رئیس بهزیستی نیز در جلسه با نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد؛ برخی از مشکلات پیش روی ژنتیک میبد را مطرح کرد.

مقرر شد برخی از مشکلات مطرح شده توسط نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد پیگیری شود.

مسائل بهزیستی میبد، از جمله بحث فرزندخواندگی کودکان تحت حمایت این سازمان و دیگر موضوعات مرتبط نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهندس بابائی رئیس راه و شهرسازی میبد نیز در  جلسه ای در مورد حوزه های مرتبط با این اداره در شهرستان میبد توضیحاتی ارائه داد.

پیگیری برخی از مطالبات و مشکلات مردم نیز بخشی از این جلسه بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.