افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح امور در حوزه‌های گوناگون صنعت ، کشاورزی ، شهرسازی و کاهش آسیب های اجتماعی و فقر نیاز به روحیه انقلابی و جهادی دارد ، عرصه‌های مدیریتی استان و شهرستان نیز نیازمند حضور نیروهای نخبه است .

دکتر سید جلیل میرمحمدی در نشست با گروه مردمی طلوع مهر با اشاره به لزوم ایجاد تنوع در بخش صنعت افزود: لازم است سرمایه‌های سرگردان به سمت تولید هدایت شود و به جای درخواست افزایش زیرساخت‌های درمانی به سمت پیشگیری ، پزشک خانواده ،بیماری های غیرواگیر پیش برویم.

وی درادامه با یادآور شدن پیگیری تسهیل اموربانوان درحوزه های گوناگون فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و اقتصادی و کارآفرینی ، خاطرنشان کرد: امروه احداث بندرخشک و مطالبات بانوان درحوز‌های پارک و سالن‌های ورزشی،احداث بازارچه های صنایع دستی و رونق کسب و کارو مشاغل خانگی می‌تواند رونق اقتصادی شگفت انگیزی را در شهر ایجاد کند و باید به دنبال تسهیل دراین زمینه بود.

استفاده از ظرفیت موسسه‌های مردم نهاد
نماینده مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های میبد در حوزه موسسات مردم نهاد و خیری گفت:موسسات مردم نهاد می‌توانند با ورود به حوزه‌های فرهنگی ، قرآنی وآسیب‌های اجتماعی، آثار وبرکات فراوانی را در نتیجه فعالیتهای خود به همراه داشته‌باشند .

دکترمیرمحمدی تصریح کرد:موسسه مردمی طلوع مهر باید درهمه زمینه‌ها مانند ساماندهی مهاجرین، سرمایه گذاری در صنایع کم آبخواه و پاک ،گفتمان پیشگیری ،پزشک خانواده و بیماری های غیرواگیر به جای درمان و اشتغال فعالیت داشته و با استفاده از ظرفیت‌های نخبه‌ها با نگاه فراجناحی ،اعتمادی،فرهنگی و اقتصادی قدم‌های خوبی را بردارد .

گفتنی است در ابتدای نشست دکترحسین اعرافی اهداف و چشم انداز این گروه را درمشارکت های اجتماعی به ویژه درحوزه های جلوگیری از آلایندگی ها ازطریق درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز،ثبت آثار تاریخی و میراث فرهنگی،شهر هوشمند و استفاده از نخبه گان درکارگروه های مختلف با نگاه فرا جناحی تشریح کرد .

همچنین کارگروه‌های رسانه ،کشاورزی،روانشناسی،شهر هوشمند،میراث فرهنگی ،ساخت و ساز مباحث خود را دربهبود وضعیت موجود مطرح کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.