افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت بیشتر دولت از تولید داخلی و برنامه ریزی مناسب نسبت به تامین کالاهای اساسی مردم تاکید کرد و گفت: در صورت اهتمام دولتمردان در این زمینه قیمت‌ها در آینده کاهش می یابد.

به گزارش‌ روز جمعه دفتر نماینده این ۲ شهرستان به ایرنا، سید جلیل میرمحمدی در نشستی افزود: یکی از دلایل تورم در بازار ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان نظام و انقلاب با همکاری اسکتبارجهانی است و برخی سوء مدیریت‌ها در داخل کشور هم از دیگر علت های گرانی و افزایش قیمت هاست.

طرح برخی مسائل از سوی تعدادی وزیران به صلاح نیست

این نماینده استان یزد در مجلس خاطرنشان کرد: اگر هم‌افزایی مناسبی بین مسوولان باشد بسیاری از مشکلات مردم رفع می‌شود، البته فضای همدلی خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد، امید می رود، آثار مثبت آن بیشتر آشکار شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: هرچند هنوز نمی‌توان ارزیابی دقیقی از عملکرد مجلس ارایه کرد ولی ظرفیت‌ های خوبی در مجلس وجود دارد و می‌توان اثربخش‌تر اقدام کرد.

نماینده تفت و میبد در مجلس یازدهم با اشاره به شیوع کرونا در یزد تصریح کرد: ستاد استانی مقابله با این ویروس اقدامات خوبی را انجام داده و توانست این ویروس را در استان کنترل کند.

وی خاطرنشان کرد: البته در ابتدای شیوع کرونا نیز برخی بیمارستان‌های استان بدون زیرساخت های لازم بود، اکنون این مشکلات رفع شده است.

وی با بیان اینکه تعاملی خوبی بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان استان یزد وجود دارد ،افزود: پیگیری مشکلات به ویژه آب اولویت همه مسوولان و نمایندگان استان است.

میرمحمدی تصریح کرد: در دهه فجر امسال طرح هایی با مشارکت دولت ،افراد خیر و مردم در شهرستان‌های میبد و تفت به بهره برداری رسید، امید می رود در آینده شاهد و توسعه بیشتر مناطق مختلف استان بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.