افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی گفت: مبتلا شدن دانش آموزان به کرونا را بیمار شدن چندین نفر محاسبه کنید و روی آن حساسیت بسیار زیادی به خرج دهید.

دکتر میرمحمدی رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا، اظهار داشت: در موج اول، فعالیت دوستانی که در حوزه بهداشت بودند و غربالگری می کردند نادیده گرفته شد و امروز معلوم شد که چقدر این موضوع به ما کمک کرده بود، از دوستان فعال در این بخش درخواست می کنم این غربالگری ها و پیگیری ها مجدداً و مانند موج اول کرونا شروع شود.

وی گفت: در موضوع قرنطینه شهری و به خصوص فروشگاه های بزرگ شهری که موج جمعیت و خصوصا جمعیت بدون ماسک در آنها مشاهده می شود، باید توجه ویژه تری صورت بگیرد و تا حد امکان این محور کنترل شود.

رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی استان یزد بیان داشت: از استاندار محترم درخواست می کنم موضوع دورکاری را در سیستم اداری و دولتی جدی بگیرند و تا حد امکان باعث کم شدن حضور افراد در جامعه و محیط کار شوند.

وی با اشاره به موضوع حساسیت بیشتر درگیری نوجوانان و دانش اموزان به کرونا، گفت: هر بیمار دانش اموز را چندین نفر بیمار عادی حساب کنید زیرا نمی توانیم این قشر را به راحتی کنترل کنیم، نه استفاده از ماسک در این قشر جدی گرفته می شود، نه میتوان به راحتی قرنطینه کرد و این موضوع به شیوع بیشتر کمک می کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد افزود: در حوزه اطلاع رسانی در صدا و سیما باید در موج سوم تفاوت بیشتری نسبت به موج اول اتفاق بیفتد و تا حدی که ممکن است برنامه های گفتگو محور و گزارشی و پر بیننده در اولویت قرار گرفته و موضوع جلب مشارکت مردمی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

دکتر میرمحمدی گفت: تجربه خوبی که در موج اول داشتیم و کمرنگ شد استفاده از نیروهای جهادی در حوزه های مختلف بود که کمک بسیار موثری کردند ولی امروز از این ظرفیت کمترین بهره را می بریم و این موضوع به بالا رفتن آمار بیماری در جامعه کمک می کند.

تصاویر مرتبط با خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.