افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: مددجویان و نیازمندان استان یزد می توانند با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های خوب استان یزد، صاحب درآمد پایدار شوند.

دکتر میرمحمدی در نشست خیرین اصناف و بازاریان استان که با حضور طالبی استاندار یزد و سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برگزار شد، اظهار داشت: با وجود ظرفیت های بسیار خوبی که در استان یزد وجود دارد، می توان طرح پایلوت درامد پایدار برای مددجویان کمیته امداد و خروج از حمایت این نهاد را اجرایی کرد.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی افزود: با برنامه ریزی درست و سرمایه گذاری خیرین اصناف استان یزد می توان با ایجاد موقعیت های شغلی مناسب و حمایت از مددجویان کمیته امداد، این بخش را به درآمدی پایدار رساند و حتی این موضوع می تواند مددجویان حساس‌تر مانند زنان بی سرپرست و صاحب فرزند را نیز با راهکارهایی پوشش دهد.

دکتر سید جلیل میرمحمدی بیان داشت: با وجود پتانسیل های مدیریتی خوب و نگاه مثبتی که وجود دارد و با وجود مردم خیر و همیشه در صحنه استان و همچنین اصناف و بازاریان خیرخواه و نیکوکار می توان به این طرح پایلوت دست یافت.

تصاویر مرتبط با خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.