افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی در جلساتی جداگانه، مسائل ورزشی، عمرانی و همچنین شهرک صنعتی دو میبد را پیگیری کرد.

در جلسه ای که با حضور دکتر میرمحمدی، دکتر طالبی، عظیمی معاون استاندار و رییس شهرک های صنعتی استان و مدیران‌کل آب، برق و گاز در مورد شهرک دو صنعتی میبد تشکیل شد، فلاح فرماندار میبد توضیحاتی در مورد ظرفیتی کارآفرینی مردم میبد و نیاز مبرم به سرمایه‌گذاری در بخش تولید جهت ارتقای اقتصاد کشور داد و خواستار حمایت مسئولین استانی درباره تامین زیرساخت های مورد نیاز شهرک صنعتی دو میبد گزارشی ارائه کرد.

در ادامه هر کدام از مسئولین مربوطه در مورد جزئیات مشکلات این شهرک صنعتی و راهکارهای رفع مشکلات توضیحاتی ارائه کردند.
دکتر میرمحمد نیز در این جلسه با اشاره به همت مردم شریف میبد در ورود به حوزه تولید و نیاز به ورود موثرتر مدیران دولتی، گفت: اینکه سرمایه میبدی ها به سمت خرید ارز و دلار و طلا نمیرود و به سمت تولیدمی‌اید باید قدر آن را دانست و با تمام توان حمایت کرد.
وی افزود: در مورد تامین زیرساخت هایی مانند برق مورد نیاز شهرک دو، درخواست می‌کنم قول و قرارهای بلند مدت چند ساله برای رفع مشکل داده نشود و سریع‌تر نسبت به حل آنها اقدام شود.
دکتر طالبی استاندار یزد نیز با تشکر از پیگیری های دکتر میرمحمدی نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد، و دیگر مسئولین گفت: تقاضای سرمایه‌گذاری در میبد باید با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز به درستی پاسخ داده شود.
وی گفت: اینکه سرمایه‌گذار میبدی حتی به استانهای دیگر می‌روند برای ما افتخار است، حتی با اینکه برخی این نگاه را دارند که فرار سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده است، البته باید همه زیرساختها فراهم شود که این رفتن سرمایه‌گذار به شهر های دیگر به خاطر کمبود حمایت ها نباشد.
دکتر میرمحمدی در ادامه به همراه فرماندار میبد جلسه ای با مهندس صادقیان معاون عمرانی استاندار یزد، برگزار و پیگیری برخی از پروژهای عمرانی میبد مانند پل روستای درین و … را انجام داد.

جلسه دیگری نیز با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت که پروژه های مختلف ورزشی میبد مانند چمن مصنوعی بزرگ و پیست موتورسواری میبد مورد بحث قرار گرفت و جهت اتمام و پیگیری تکمیل آنها و جذب بودجه‌های مورد نیاز تبادل نظر صورت گرفت.

تصاویر مرتبط با خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.