افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده مردم شریف شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نیرو مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه را پیگیری کرد.

دکتر میرمحمدی در جلسه ای با دکتر رضا اردکانیان، مصوبه جلسه با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد جذب اعتبار برای خط لوله دوم آب به استان یزد را پیگیری کرد و مقرر شد دستورات لازم جهت جذب اعتبار مناسب از طرف وزارت نیرو صادر شود.

از دیگر مصوبات این جلسه اختصاص اعتبار مناسب به پروژه آب رسانی سانیج و پروژه آب رسانی غدیر، جهت اتمام این پروژه ها بود که پیشرفت های خوبی نیز پیش از این داشته است.

آب رسانی به روستاهای تفت و ساخت ایستگاه و برق رسانی به پهنه‌ی دهشیر نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که قول مساعد وزیر نیرو جهت اختصاص اعتبارات را در پی داشت.

ساخت مخزن آب در شهرستان تفت و همچنین لوله کشی و ساخت مخزن مناسب جهت ارتقای کیفیت آب در میبد نیز از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود که دستور اختصاص اعتبار از طرف دکتر اردکانیان را در پی داشت و مقرر شد مسئولین استانی و مسئولین ذیربط این دو شهرستان برای به نتیجه رسیدن این مصوبات پیگیری لازم را انجام دهند.

برق رسانی از روستای رکن آباد به مزرعه کلانتر در میبد نیز از دیگر موضوعات پیگیری شده در این جلسه بود که مورد موافقت وزیر نیرو قرار گرفت.

مقرر شد وزارت نیرو بخشی از هزینه های ساخت ایستگاه های آب شرب در میبد را نیز تقبل کند که رقم پنج میلیارد تومان مورد توافق قرار گرفت و بخش دیگری از هزینه های این طرح نیز از طرف خیرین میبدی پرداخت می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.