افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر«سیدجلیل میرمحمدی» در جمع مردم و نخبگان شهرستان تفت با بیان این‌که من پاسخ عملکرد خود را دیده ام، اظهار کرد: تمام خدمات من در گذشته به واسطه وظیفه بوده و هیچ دینی به گردن همکار و مردم ندارم.

وی با بیان این که شرایط امروز کشور ویژه و خاص است، افزود: امروز یکی از سخت ترین روزهای انقلاب برای قبول مسئولیت در جایگاه های مختلف است.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: ساماندهی معیشت مردم از جمله مهمترین رسالت نمایندگان مجلس در قبال مردم است.

این کاندیدای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی، تصریح کرد: یکی از راهکارهای برون رفت مردم از مشکلات و دغدغه‌های حوزه سلامت، اجرای قانون نظام سلامت و پزشک ارجاع است که علی‌رغم تصویب هنوز روی زمین مانده.

وی در پاسخ به این که نمایندگان مجلس چه وظیفه‌ای در قبال مردم دارند، گفت: تدوین قانون، نظارت و پیگیری مطالبات گوناگون مردم را سه وظیفه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است.

میرمحمدی با بیان این‌که من هیچ نیازی به کسب درآمد از مجلس ندارم، بیان کرد: اگر من در این شرایط فعلی حضور در انتخابات را انتخاب کردم به این دلیل است که رفع بسیاری از مشکلات امروز به وسیله استفاده از ظرفیت مجلس امکان پذیر است.

این استاد تمام دانشگاه خدمت به همشهریان و رفع نیاز مردم را تنها دلیل کاندیداتوری خود دانست و تأکید کرد: من فکر می‌کنیم می‌توانم با حضور در جایگاه نمایندگی مجلس مشکلات مردم را رفع کنم، اگر رأی آوردم انجام وظیفه می‌کنم و اگر نیاوردم بازهم در حد توانم خدمت خواهم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.