افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های بی وقفه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، کمبودی در لوازم بهداشتی و پزشکی دیده نمی‌شود و نمایندگان مجلس برای رفع مسائل در راه توسعه حوزه بهداشت و درمان پشتیبانی لازم را خواهند داشت.

دکتر سید جلیل میرمحمدی روز دوشنبه در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی یزد ،حمایت همه جانبه خود را از عملکرد این مرکز در مقابله با بیماری کرونا اعلام کرد و افزود: عملکرد کلیه واحدها به خصوص معاونت بهداشت، درمان، غذا ودارو، تحقیقات و فناوری ، اورژانس و پشتیبانی قابل قدردانی است .

وی ادامه داد: با برنامه ریزی پسا کرونا می‌توانیم به حول قوه الهی این بیماری را در استان ریشه کن کنیم و برای تحقق آن همه باید با هم همکاری کنند.

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بیمارستان شهید رهنمون تا ۲ ماه آینده به عنوان بیمارستان بحران تجهیز خواهد شد.

میرمحمدی تصریح کرد: همکاری سازمان‌ها، نهادها ،ادارات ،صنعت  و خیران با دانشگاه برای ریشه کن کردن این بیماری قابل توجه است .

در این نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی از رضایت کامل و مثبت کلیه عوامل درگیر بیماری کرونا قدردانی کرد.

همچنین معاونین بهداشت، درمان، غذا ودارو، تحقیقات و فن آوری و اورژانس و پشتیبانی به ارائه گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.