افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

متن یادداشت منتخب مردم شریف تفت و میبد برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل می باشد؛

این روزها مدام گوشی‌ام زنگ می‌خورد و آن‌طرف تماس افراد متنوعی تبریک می‌گویند یا مشکلشان را طرح می‌کنند یا به ارائه پیشنهاد می‌پردازند.
اما تماسهای متعددی هم دارم که هیچیک از موارد بالا را در برنمی‌گیرد و آن تماس برخی همکاران پزشک است که شدیدا نگران سلامتی این حقیر سراپاتقصیر هستند و با خواهش و بعضا تهدید(!) از من می‌خواهند که در این روزهای کرونایی در خانه بنشینم و بیرون نیایم.
من البته تا دیروز با مراعات کامل مسائل مرتبط به بهداشت فردی سعی کردم تا در جمع‌های مختلف حضور پیدا کنم و برای این هفته هم جهت حضور در تفت عزیز برنامه‌ریزی کرده بودم. لیکن هشدارهای جدی همکاران و مقامات مسئول وزارت بهداشت درباره نقطه پیک شیوع این بیماری در هفته جاری باعث شد عجالتا از ظهر دیروز اکثر برنامه‌هایم را لغو کنم و تقریبا خانه‌نشین شوم(بجز برنامه‌های اضطراری) تا خدای ناخواسته از ناحیه این برنامه‌ها کسی مبتلا به این ویروس نشود.
از طرفی حقیر با توجه به مجروحیتی که از زمان دفاع مقدس به یادگار دارم از داشتن طحال و یک کلیه محروم هستم و سیستم ایمنی بدن من به قوت افراد مستوی الخلقه دیگر نیست و ابتلای به این بیماری خطر بسیار بالایی را تولید خواهد کرد.
لذا با عذرخواهی و پوزش فراوان از اهالی خونگرم و نجیب شهرستان تفت بخاطر لغو برنامه‌های این هفته به آنان قول می‌دهم در اسرع وقت در جمع گرم و صمیمی آنان حاضر شوم و مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک دنبال کنم‌.
ضمنا جا دارد وفات شهادت‌گونه برادر ارجمندم جناب آقای دکتر محمدعلی رمضانی، نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم که جانباز شیمیایی بودند و برمبنای خبر خبرگزاری‌های کشوری در اثر ابتلا به کرونا درگذشته‌اند را خدمت بازماندگان و اهالی شریف شهرستان آستانه اشرفیه تسلیت عرض نمایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.