افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

رییس شبکه بهداشت و درمان تفت گفت: با پیگیری نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه ای سه جانبه برای مساعدت بنیاد علوی در تکمیل و تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای نصرآباد، علی آباد و دهشیر منعقد شد.

دکتر سید محمود واعظ پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این تفاهم نامه همزمان با کمک های خیران، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال نیز توسط بنیاد علوی برای تجهیز و تکمیل این مراکز پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: تفاهم‌ نامه‌ سه جانبه بین شرکت اسکان ایران (مجری طرح‌های محرومیت‌زدایی) و نماینده مردم شهرستان تفت درمجلس شورای اسلامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان (دانشگاه علوم پزشکی یزد) در این زمینه منعقد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان تفت اضافه کرد: این پروژه ها با اعتبار خیری با پیشرفت خوبی در حال اجرا است و بنیاد علوی برای کمک به اتمام این پروژه ها اعلام حمایت کرده است.

وی ضمن تشکر ویژه از نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به خاطر حمایت های مستمر در اجرای پروژه های عمرانی حوزه سلامت افزود: با حمایت های ایشان، طی یک و نیم سال اخیر ۱۲ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان به اتمام رسیده است.

واعظ پور ادامه داد: همچنین ۱۴ پروژه جدید؛ شامل ساخت پنج مرکز خدمات جامع سلامت، ساخت چهار منزل برای سکونت پزشکان در روستاها، ساخت سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ و انجام تعمیرات اساسی چهار خانه بهداشت نیز با پیشرفت مطلوب در حال اجرا است.

دبیر شورای سلامت شهرستان تفت همچنین از خیرانی که در اجرای پروژه های بهداشتی درمانی شهرستان تفت همراهی داشته اند، قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.