افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: آموزش و پرورش با اولویت بندی کارهای مرتبط با سند تحول، وظایف هر کدام از دستگاه های دولتی و غیردولتی را مشخص کند تا این سند هر چه سریع تر اجرایی شود.

دکتر میرمحمدی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور استاندار و مدیران اجرایی استان یزد، با اشاره به برخی از جزئیات سند تحول آموزش و پرورش، اظهار داشت: اگر رهبری انقلاب در مورد سند 2030 ورود نمی کردند، قطعنا درصد زیادی از این سند اجرایی می شد، در حالی که همین همت و تلاش برای اجرایی شدن سند تحول پای کار نمی آید.

وی افزود: اگر فرض را بر این بگذاریم که هیچ نهاد و ارگانی در اجرایی کردن این سند پای کار آموزش و پرورش نیاید، باز هم به نظرم بخش اعظمی از این سند قابلیت اجرا دارد، در حالی که هرگز آموزش و پرورش در اجرای این سند تنها نیست و دیگر ارگان ها نیز کمک می کنند.

دکتر میرمحمدی تصریح کرد: اگر اراده ای جدی باشد، مطمئنا می توانیم شاهد حرکت مثبتی در اجرای سند تحول باشیم، چیزی که متاسفانه در طی 9 سال گذشته مشاهده نکرده ایم.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش با اولویت بندی کارهای مرتبط با سند تحول، وظایف هر کدام از دستگاه های دولتی و غیردولتی را مشخص کند تا استاندار محترم نیز بر اساس همین بتواند مطالبه کند.

دکتر سید جلیل میرمحمدی با بیان این موضوع که خروجی این سند، دانش آموزانی مومن، متعهد و توانمند خواهند بود، گفت: با تلاش و برنامه ریزی می شود 50 درصد این سند را به صورت حداقلی تا انتهای سال جاری در استان یزد پیاده کرد، که اگر بخواهیم خوشبینانه نگاه کنیم می توان حتی 90 درصد آن را اجرایی کرد.

تصاویر مرتبط با خبر

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.