افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در کمیته اندیشه‌ورز و کارگروه اجتماعی و سلامت حضور یافت.

دکتر میرمحمدی در جلسه ای که صبح امروز 22 تیرماه، با حضور مسئولین دولتی و غیر دولتی و برخی از فعالین و دست اندرکاران حوزه صنعت برگزار شد، با اشاره به ارزشمند بودن طرح ملی کاج گفت: بدون هیچ گونه امکانات و نیروی انسانی با همین موجودی کنونی که در اختیار ارگان های مربوطه است، می توان به نتایج درخشانی رسید.

وی با اشاره به اهمیت همدلی بخش ها و ارگان ها در موفقیت طرح، بیان داشت: معطل مسائلی از قبیل دستورالعمل ها و گزارش‌دهی نشده و تلاش کنید از اصل موضوع که همدلی و تفاهم و هم افزایی برای رسیدن به نتیجه مطلوب است، غافل نشوید.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از نکات بسیار مهم این است که طرح را با پشتوانه علمی دانشگاه پیش ببرید و چارچوبی مشخص با پایه های علمی و پژوهشی برای طرح مد نظر قرار دهید.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب دانشگاه میبد برای کمک به این طرح، گفت: قبل از هر گونه اقدام عملی، بنیان کار را به دانشگاه میبد محول کنید تا با تخصص بسیار خوبی که این مجموعه دارد، پروپوزال طرح را آماده کند.

گفتنی است در این جلسه هر کدام از مسئولین حاضر مانند معاون فرماندار، رئیس بهزیستی، رئیس تامین اجتماعی، رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، رئیس صمت، عضو شورای شهر و نماینده فرمانداری، نماینده دانشگاه امام صادق(ع) تهران، رئیس نظام پزشکی و مشاور فرماندار در امور بانوان و دیگر فعالین حوزه های مرتبط  به بیان مسائل مرتبط با سلامت کارگران و رفع آسیب های اجتماعی در این قشر پرداختند.

تصاویر مرتبط با خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.