افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدجلیل میرمحمدی گفت: اینکه آمریکا درصدد تصویب طرحی است که برای مقامات ایرانی و خانواده‌های آن‌ها روادید صادر نشود و نتوانند به این کشور سفر کنند، برای خیلی از مسئولان جمهوری اسلامی خبر خوشی به شمار می‌آید.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از مسئولان مملکت هیچ نیازی به سفر به آمریکا ندارند و با این ممنوعیت، هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

نماینده تفت و میبد تصریح کرد: دشمنی آمریکا علیه ما در همه عرصه‌ها کاملا واضح است و به فرموده امام راحل (ره) هرگاه آمریکایی‌ها علیه ما اقدامی انجام داده اند، نشان می‌دهد که در مسیر درست حرکت کرده ایم.

وی ادامه داد: بنده اصلا به آمریکا سفر نکرده و هیچگاه چنین آرزویی نداشتم، بلکه در طول عمرم با افتخار در کشورم زندگی کرده ام.

میرمحمدی با اشاره به اینکه دنیا فقط آمریکا نیست، اظهار داشت: دنیا اینقدر وسعت دارد که می‌شود در آن زندگی کرد و بدون سفر و کمک آمریکا به بهترین آمال و آرزو‌ها رسید.

وی تأکید کرد: بسیاری از دانشمندان ما بدون حتی یک سفر به آمریکا در عرصه‌های مختلف به موفقیت رسیده و در بحث‌های نرم افزاری اتفاق خوبی افتاده است. یک دهکده جهانی ایجاد شده که بتوانیم بدون سفر به آمریکا به همه دستاورد‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دست پیدا کنیم.

این نماینده مردم در مجلس گفت: ممانعت از سفر مسئولان و خانواده‌های آنان به آمریکا چیز جدیدی نبوده و در ۴۰ سال گذشته بار‌ها برای مسئولان اتفاق افتاده است.

میرمحمدی افزود: هیچکدام از اعضای خانواده بنده در آمریکا، انگلیس و فرانسه نیستند، بلکه در این کشور به دنیا آمده و تحصیل کرده و مشغول به کار هستیم. خدا را شاکریم که در ایران متولد شده و شیعه اثنی عشری هستیم و جان خود را فدای کشور و مذهب می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.