افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

بخش خون و آنکولوژی بیمارستان امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با میلاد امام حسن عسگری (ع) افتتاح شد.

دکتر سید جلیل میرمحمدی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای راه اندازی بخش آنکولوژی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) منهای فضای ساختمانی بالغ بر پنج میلیارد تومان از سوی خیرین هزینه شده که اگر ساختمان را هم حساب کنید بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

او افزود: این بخش به همت خانواده مرحوم آخوندی و خانم افتخاری به بهره برداری رسید و با حضور ۲ فوق تخصص در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های سرطان فعالیت می‌کند.

سید جلیل میرمحمدی اظهار داشت: بخش آنکولوژی بیمارستان میبد ۲۴ تخت دارد و همه امکانات و تجهیزات آن برای شیمی درمانی بیماران سرطانی و بستری توسط خیرین و همراهی دولت خریداری شده و نصب شده است.

نماینده تفت و میبد با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دیگر شاهد ارجاع بیماران این دو شهرستان به مرکز استان نباشیم، تصریح کرد: با آمادگی خیرین به زودی بخش رادیوتراپی و شیمی درمانی را هم در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد افتتاح خواهیم کرد تا خدمات فوق تخصصی درمان سرطان از صفر تا صد در این شهرستان به بیماران نیازمند انجام شود.

میرمحمدی از تعرفه دولتی بودن هزینه‌ها در این بخش خبر داد و گفت: با توجه به راه اندازی صندوق ملی با سرمایه پنج هزار میلیارد تومان که در این صندوق قرار گرفته است، بیماران را تحت پوشش این صندوق قرار داده و آن‌ها را از خدمات این صندوق بهره‌مند کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.