افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی در جلسه کمیسیون صنایع و معادن روز دوشنبه 4 بهمن ماه، طرح سوال خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت را پیگیری کرد.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با حضور فاطمی امین وزیر صمت جدا از پیگیری طرح سوال خود، در مورد آسیب جدی معادن در استان یزد و به خصوص در شهرستان تفت تذکر داد.
دکتر میرمحمدی در این نشست با اشاره به نارضایتی مردم تفت و دیگر نقاط استان از تخریب های معادن و عدم پرداخت سهم اجتماعی از سود خودشان، بخشی از گزارش صدا و سیما از اعتراضات مردم در شهرستان تفت را به سمع و نظر وزیر صمت رساند.
دکتر میرمحمدی در ابتدای صحبت خود از وزیر به خاطر همکاری در پرداخت بخشی از معوقات کارگران فولاد میبد که با پیگیری وی صورت گرفته بود تشکر و ابراز امیدواری کرد باقیمانده این معوقات به زودی پرداخت شود.

لازم به ذکر است که خبرگزاری خانه ملت در خبر خود از این کمیسیون آورده است: سیدجلیل میرمحمدی میبدی وزیر صمت را درخصوص معادن و افزایش قیمت شیشه مورد سوال قرار داد، که از توضیحات فاطمی امین درباره معادن قانع شد اما درباره پاسخ به علت افزایش قیمت شیشه 2 هفته زمان در نظر گرفته شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.