افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد با دکتر میرمحمدی دیدار و گفتگو کرد.

محمدرضا آخوندی در دیدار با نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، طرح مديريت مشاركتي منابع طبيعي در دشت يزد- اردكان را تشریح کرد.

در این جلسه که ميرشمسي معاون فني اداره كل منابع طبيعي، زارع مدير اجرايي طرح ترسيب كربن و جنتی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میبد نیز حضور داشتند، توضیحات کاملی در مورد آسیب های وراده به دشت یزد اردکان و پیشنهاداتی در مورد اصلاح این وضعیت داده شد.

دكتر ميرمحمدي در این جلسه ضمن ابراز خرسندي از تلاش اداره منابع طبيعي و آبخيزداري در جهت كاهش خسارات وارده به عرصه‌­هاي منابع طبيعي، در مورد کمک به این طرح قول مساعد داد.

وی در ادامه خواستار تشريح اهداف و برنامه هاي مد نظر طرح ” مديريت مشاركتي منابع طبيعي در دشت يزد اردكان” توسط مدير اجرايي طرح در جلسه آتي شوراي برنامه ريزي استان شد تا اجرایی شدن آن تسریع شود.

دکتر میرمحمدی قول مساعد داد طي مكاتبه اي با استاندار یزد اجراي تبصره 5 ماده 14 قانون معادن در راستاي توسعه پايدار استان نیز در دستور كار شوراي عالي معادن استان قرار بگيرد.

تشكيل جلسه اي با حضور دکتر ميرمحمدي، مديركل منابع طبيعي و رئيس سازمان صمت با مدير عامل ايميدرو در خصوص چگونگي اجراي مسئوليت اجتماعي از ديگر تصميمات اين جلسه بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.