افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

در نشستی با حضور “سید جلیل میر محمدی” نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، “علیرضا نوکار” فرماندار تفت، “محمدرضا علمدار یزدی” مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، “سید مهدی طلایی مقدم” مسئول پیگیری‌های ویژه حوزه استاندار، جمعی از مسئولان شهرستان و تعدادی از اهالی روستای کردآباد مسائل و مشکلات مرتبط با فعالیت معادن در این منطقه بررسی شد.


“سید جلیل میر محمدی” در این نشست با اشاره به دفاع از حقوق قانونی مردم در راستای فعالیت معادن سنگ در منطقه کردآباد اظهار داشت: معادن استخراج سنگ در نقاط روستایی شهرستان تفت، آسیب‌های زیادی را به زیرساخت‌های این روستاها وارد نموده و بهره‌برداران معادن نیز هیچ‌گونه فعالیت اجتماعی را در این مناطق انجام نداده‌اند و فعالیت این معادن منفعتی برای مردم شهرستان تفت نداشته است.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای فعالیت یک معدن در منطقه کردآباد نیز مجوز کشف و بهره‌برداری به متقاضی طی فرآیند قانونی داده‌شده اما مردم این روستا به دلایل مختلف خواستار عدم فعالیت این معدن هستند و در دیدارهای مردمی مکرر این موضوع به مسئولان استانی و شهرستانی یادآوری شده است.
میر محمدی خاطرنشان کرد: برای من دفاع از حق‌وحقوق مردم در اولویت قرار دارد و با برگزاری نشست و جلسات با بهره‌بردار معدن و اهالی روستای کردآباد به دنبال توافقی مبنی بر فعالیت این معدن توأم با اجرای تعهدات اجتماعی بهره‌بردار در این منطقه هستیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات با سایر بهره‌برداران معادن مناطق مختلف شهرستان تفت از آنان برای انجام تعهدات اجتماعی و کمک به رفع مسائل و مشکلات مردم در این مناطق تعهدات لازم را اخذ نماییم.
در ادامه این نشست اهالی روستای کردآباد به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود با فعالیت معادن استخراج سنگ در این منطقه پرداختند و پیگیری مسئولان برای رفع آن را خواستار شدند.
در این نشست مقرر شد با برگزاری نشست با حضور بهره‌برداران معادن در شهرستان تفت نسبت به یادآوری انجام تعهدات و فعالیت‌های اجتماعی و پرداخت حق‌وحقوق دولت تأکید گردد.

تصاویر مرتبط با خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.