افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

شهردار و اعضای شورای شهر میبد به مناسبت روز مجلس با نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش میبدما؛ در این جلسه که صبح امروز در دفتر دکتر میرمحمدی برگزار شد، مهندس نقوی شهردار میبد و اعضای شورای شهر به بیان گزارشی از فعالیت ها و همچنین بیان مشکلاتی که شهرداری و شورای شهر با آن در ارتباط هستند، پرداختند.

دکتر میرمحمدی در ادامه با اعلام آمادگی جهت ورود به موضوع عدم هماهنگی بین ادارات و شهرداری میبد و کمک به رفع این مشکلات، اظهار داشت: پیشنهاد می کنم اولین جلسه در این روند با میراث فرهنگی برگزار شود تا مسائل مرتبط با بافت تاریخی شهرستان و مشکلات حاشیه ای این موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات حل نشده‌ی مسکن مهر میبد، بیان داشت: مسکن مهر سوای از جناح‌بندی های سیاسی ظرفیتی است که از طرف نظام برای مردم ایجاد شده و مردم انتظار به حقی دارند که مشکلات آن نیز رفع شود.

وی با بیان این موضوع که چند بار برای بازدید از این منطقه رفته ام و مشکلات هنوز بر جای خود باقیست، تصریح کرد: از شهرداری و شورای شهر تقاضا دارم این مسئله را جدا از روند وقت‌گیر اداری مورد بررسی قرار دهند و طوری برخورد کنند که انگار خودتان در این نقطه ساکن هستید.

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد با اشاره به مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب گفت: در مورد آب آشامیدنی میبد باید کار ویژه ای مانند طرح آب آشامیدنی بیده و حسن آباد، با هماهنگی شهرداری و آبفا و با کمک خیرین مردمی و بخش صنعت صورت بگیرد و در مورد طرح فاضلاب نیز باید جلسه ای مشترک با حضور طرفین این موضوع برگزار کنیم تا اختلافات و مشکلات این حوزه سریع تر حل شود.

وی با بیان مشکلات موجود در زمین های هجده هکتاری بیده با اشاره به تخلف اولیه در پر کردن رودخانه و واگذاری زمین به مردم، بیان داشت: این زمین از ابتدا برای کاربری فضای سبز بوده که این اتفاق در مورد آن افتاده و امروزه تعدادی خانه در آن منطقه ساخته شده که مشکلات متنوعی مانند عدم ایجاد زیرساخت و همچنین فشرده بودن قطعه ها بدون لحاظ شدن فضای رفت و آمد اصولی و دیگر امکانات زیرساختی را داراست که باید به صورت ویژه مورد بررسی و پیگیری شهرداری و شورای شهر واقع شود.

دکتر میرمحمدی در انتها از اعضای شورای شهر و شهردار میبد خواست قوانین مرتبط با حوزه فعالیت خود را که دچار اشکال است به وی انتقال دهند تا جهت اصلاح آنها در مجلس پیگیری صورت گیرد.

مصوبات این جلسه مانند جلسه با میراث در مورد بافت تاریخی میبد، جلسه با آبفا و مسئولین مرتبط با طرح فاضلاب جهت پیگیری مسائل مرتبط، رفع مشکلات مسکن مهر میبد و دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه ثبت شد تا در مورد آنها برنامه ریزی و پیگیری صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.