افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

دکتر میرمحمدی با دکتر عطابخش مدیرکل بهزیستی استان یزد در میبد دیدار و گفتگو کرد.

چهارمین جلسه نماینده منتخب با محوریت رسیدگی به مشکلات مددجویان سازمان بهزیستی و زیرمجموعه های این سازمان در اداره بهزیستی میبد و با حضور مدیرکل بهزیستی استان یزد و سید محسن فلاح رئیس اداره در میبد برگزار شد.

در این جلسه دکتر عطابخش به صورت اجمالی برخی از مشکلات حوزه بهزیستی در استان را بیان کرد و در ادامه نسبت به فعال کردن ظرفیت های این سازمان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دکتر میرمحمدی در دومین جلسه روز نهم اردیبهشت در دانشگاه میبد حضور یافت و نسبت به مسائل مختلف این دانشگاه با دکتر کلانتری رئیس دانشگاه میبد گفتگو کرد.

نماینده منتخب مردم شریف تفت و میبد در جلسه عصر سه شنبه خود با اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش تفت نیز در جریان مسائل و مشکلات این قشر فرهنگی جامعه قرار گرفت و نسبت به رفع مشکلاتی که امکان آن باشد قول همکاری داد.

آخرین جلسه سه شنبه با حضور دهیاران و اعضای شورای برخی از روستاهای تفت در دهیاری طزرجان بود که دهیاران و شورائی ها مسائل و مشکلات حوزه های روستایی خود را بیان کردند که از جمله این مشکلات مسئله آب شرب، بیکاری جوانان و مشکلات اعتبارات کم در برابر ورود گردشگران زیاد به این مناطق بود.

در انتهای این جلسه نیز از فعالین دهیاری و شورای روستاهای تفت تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کلیپ مرتبط با خبر

تصاویر مرتبط با خبر

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.