افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

۲۰ میلیارد ریال از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور برای تکمیل ساختمان جدید مرکز نگهداری بیماران روانی و ذهنی میبد واقع در حسن آباد اختصاص یافت.

سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مرکز محبت مرکز نگهداری بیماران ذهنی و روانی در بفروییه و ساختمان جدید آن در منطقه حسن آباد گفت: مقرر شد برای تکمیل ساختمان حدید این مرکز ۲۰ میلیارد ریال پرداخت شود، همچنین افزایش اعتبار و اصلاح ساختار مرکز تحقیقات ژنتیک میبد و اختصاص اعتبارات پژوهشی مرتبط به حوزه ژنتیک به این مرکز نیز در دستور کار قرار گرفت.

سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم ومیبد و تفت در مجلس شورای اسلامی‌هم در بازدید از مرکز محبت بر اختصاص اعتبار برای حمایت از مرکز تفریحی مددجویان معلول، مرکز نحقیقات ژنتیک، پرداخت بدهی کف پوش سالن ورزشی معلولان تاکید کرد.

رییس سازمان بهزیستی از افتتاح ساختمان مرکز محبت در فروردین سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تاکنون برای ساخت این ساختمان این مرکز با چهار هزار متر مذبع زیربنا بیش از ۲۰ میلیارد تومان از سوی خیرین تامین اعتبار شده‌است.

سید محسن فلاح افزود: این ساختمان استاندار لازم از سوی سازمان بهزیستی برای استقرار بخش ذهنی، روانی، حرفه آموزی بیماران روانی و تیم سیار ویزیت در منزل را دارد و در آینده به صورت یک مرکز جامع توانبخشی شاهد بهرهبرداری آن هستیم و به دنبال آن برای ۲۰ نفر دیگر ایجاد اشتغال می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.