افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

عضو کمیسیون بهداشت مجلس معتقد است تحریم بانک‌ها و تحریم ویزایی زمانی اتفاق افتاد که دموکرات‌ها رأس کار بودند لذا نباید به ریاست جمهوری بایدن هیچ امیدی داشت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدجلیل میرمحمدی میبدی در نشست علنی صبح امروز(یکشنبه، 7 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی و با تشکر از کادر درمان که ایثارگونه در خط مقابله با کرونا جانفشانی می کنند، گفت: حضرت زهرای مرضیه(س) مظهر و علمدار مبارزه با تحریف است؛ فتنه بزرگی که امروز به آن مبتلا شده ایم تحریف است؛ تحریف یا دوگانه هایی که امروز از زبان لیبرال های غرب گرا بیرون می آید که معتقدند یا آمریکا یا گرسنگی، یا مذاکره یا فقر؛ همان هایی که تفاوت میان بایدن و ترامپ را نیز تحریف می کنند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ترور دانشمندان هسته ای در دورانی اتفاق افتاده که بایدن ها در رأس حکومت بودند، عنوان کرد: تحریم بانک ها و تحریم ویزایی زمانی اتفاق افتاد که دموکرات ها رأس کار بودند و همین بایدن معاون رئیس جمهور بود.

وی خطاب به مدعیان مذاکره تأکید کرد: مذاکره به خودی خود نه خوب است نه بد؛ مذاکره به خودی خود هم خوب است و هم بد. اگر مذاکره با دشمن، دلار 3 هزار و 800 تومانی را به 30 هزار تومان برساند و معیشت مردم را اینگونه تحت تأثیر قرار دهد و اگر مشکل تحریم را نه تنها برطرف نکند بلکه تشدید کند و دستاوردهای هسته ای ما را تا سر حد نابودی پیش ببرد حتما مذاکره بد و آسیب رسانی است.

میرمحمدی در ادامه خطاب به رئیس جمهور که کتابی تحت عنوان «امنیت ملی و دیپلماسی هسته ای» دارد، گفت: بیست ماه فعالیت هسته ای را تعلیق، بزرگ ترین گزارش ها را ارائه کردیم و اطلاعات مراکز نظامی را دادیم و در مقابل اگر نگویم هیچ؛ دستاورد بسیار اندکی داشتیم. برجام شما نیز با مذاکره انجام شد که تکلیف آن معلوم است لذا مخالف مذاکره ای هستیم که این دستاوردها را به همراه دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مشکل امروز مردم مسکن، آب شرب، عدم هماهنگی مسئولان و وزارتخانه ها، سوءمدیریت ها، تنبلی ها، بی برنامگی ها، روزمرگی ها، لجاجت، عدم توجه به فرمایشات حضرت آقا است که ای کاش سر عقل بیایید.

وی در ادامه با انتقاد از اینکه برخی آقایان موضوع واکسن را به FATF وصل کرده اند، گفت: چرا سلامت جسمی و روانی مردم را بازیچه اهداف سیاسی خود قرار می دهید که از وزیر بهداشت تشکر می کنیم که به فضاسازی ها به خوبی پاسخ داد.

میرمحمدی در ادامه اقتصاد دانش بنیان را اصلی ترین اصول مبارزه با جنگ اقتصادی دانست و افزود: این موضوع می تواند تحریم را بی تأثیر کند که باید به این بخش توجه ویژه کرد و به آن انقلابی نگریست تا به اهداف خود برسیم؛ استان یزد این افتخار را دارد که در مباحث اقتصاد دانش بنیان پیش رو باشد که لازم است این مسیر با جدیت بیشتر پیگیری شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان یزد در ادامه ضمن تشکر از آیت الله رئیسی به دلیل دستور برای خلع ید بخش خصوصی در حوزه فولاد میبد، عنوان کرد: لازم است مسئولان دولتی این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

وی ضمن گلایه از وزیر نیرو بیان کرد: چیزی تا پایان سال باقی نمانده اما هنوز خط دوم انتقال آب به یزد اجرا نشده و در لایحه بودجه 1400 به آن توجهی نشده است.

میرمحمدی خطاب به امیری اظهار کرد: علیرغم تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در 3 مهر 99 برای موضوع اختصاص بودجه در لایحه 1400 در حوزه سیاست های جمعیتی که بخشنامه هم دارد، هیچ اتفاقی نیفتاده است.

این نماینده مردم یزد در مجلس خطاب به وزیر میراث فرهنگی عنوان کرد: فضاهای میراث در شهرستان میبد یزد تبدیل به معضل شده است که نیاز به دستور ویژه دارد همچنین وزیر راه و شهرسازی باید در حوزه مسکن ملی و مسکن جوانان دستور ویژه دهد ضمن اینکه موضوع وقف نیز زمین مانده و توجهی به آن نمی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: وزیر اقتصاد باید جلوی خصوصی سازی نظام بانکی در کشور که عایدی جز خارج کردن افسار خلق پول از دست سیاستگذار و سپردن آن به دست ساختار بانکی غیرمتعهدی که صرفا دغدغه منافع سازمانی خود را دارد و نه منافع کلان و ملی و تنها خودش را احیا می کند را ندارد، بگیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان بانک های خصوصی غیرمتعهد را یکی از عوامل خلق پول و تورم دانست و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی باید در این خصوص دستور ویژه دهند./

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.