افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: تمام مؤلفه های جهش تولید در استان یزد موجود است و فقط مشکلاتی در حوزه زیرساختی نظیر آب و برق داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلیل میرمحمدی، پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بهره برداری از ۱۴ طرح شرکت برق منطقه‌ای یزد با حضور وزیر نیرو از اجرای پویش الف ب ایران، قدردانی کرد و اظهار داشت: در استان یزد تقریباً پوشش ۱۰۰ درصدی برق در تمام مناطق در حوزه مصارف خانگی وجود دارد.

وی عنوان کرد: پوشش برق صنعتی نیز بالاست اما نکته‌ای که وجود دارد، ضرورت تقویت زیرساخت‌های آب و برق در حوزه صنعت است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس عنوان کرد: در استان یزد تمام مؤلفه‌های موفقیت در جهش تولید وجود دارد؛ بخش خصوصی پای کار است، مدیران اهتمام دارند و نمایندگان مجلس نیز آمادگی کامل برای همراهی در مسیر پیشرفت و توسعه را دارند.

وی ادامه داد: آنچه می‌ماند، تداوم کارهای بزرگی است که تاکنون انجام شده اما باید تقویت شود به عنوان مثال در حوزه زیرساخت به ویژه در امر آب و برق، نیاز است تا اقدامات بزرگ‌تری انجام شود تا جهش تولید به معنای واقعی در یزد رقم بخورد.

میرمحمدی تصریح کرد: البته تاکنون اتفاقات بسیار خوبی در این بخش افتاده اما در بخش آب دستور خاص و ویژه از سوی وزیر نیرو برای تسریع در اجرای خط دوم انتقال آب لازم است.

وی افزود: زیرساختهای برق نیز باید به طور متوازن در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم توزیع شود که امیدواریم این امر محقق شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.