افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

جلسه مسئولین میبد و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با حضور دکتر سید جلیل میرمحمدی برگزار شد.


دکتر میرمحمدی بعد از بازدیدهای گسترده از اماکن و مناطق مختلف شهرستان و بررسی کامل در مورد موقوفات میبد در روزهای گذشته، صبح امروز به همراه حسین فلاح فرماندار، نقوی شهردار میبد، فلاح شهردار بفروئیه و تعدادی از اعضای شورای دو شهر با حجت الاسلام والمسلمین زارع زاده مدیر کل اوقاف استان یزد دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه ابتدا مدیرکل اوقاف از مسائل مرتبط با موقوفات شهرستان میبد و جایگاه آن در سطح استان گزارشی ارائه کرد و سپس دکتر میرمحمدی با ارائه تصاویری از موقوفات شهرستان که دارای مشکلاتی هستند و توضیحاتی پیرامون وضعیت وقف در میبد درخواست رفع مشکلات چندین ساله در این حوزه را کرد.

توضیحات دیگر مسئولین میبدی نیز در این جلسه صورت گرفت و در انتها با پیشنهاد و موافقیت طرفین، مصوب شد ۱۵ نقطه وقفی در شهر بفروئیه و ۳۰ نقطه در شهر میبد در جلساتی کارشناسی که با تشکیل کارگروهی در آینده ای نزدیک برگزار می شود، تعیین تکلیف و رفع مشکل شوند.

در این جلسه مقرر شد، بررسی و رفع مشکلات سال های متمادی موقوفات شهرستان میبد بر اساس رعایت شرایط وقف و احترام به حدود آن، با تعامل بیشتر ادارات و ارگان های شهرستان با سازمان اوقاف و امور خیریه صورت گیرد.

لازم به ذکر است مشابه این جلسه نیز با حضور مسئولین شهرستان تفت بعد از این جلسه برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.