افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

مجمع نمایندگان استان یزد در سالن باقرالعلوم دانشگاه پرستاری استان یزد تشکیل جلسه داد.

این جلسه 5 ساعته صبح امروز پنجم تیرماه با هدف ارائه مسائل کارشناسی شده از حوزه های مختلف در استان یزد برای کمک به پیگیری توسط نمایندگان استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی با ارائه آمار و گزارشی شرایط شیوع بیماری کرونا در استان یزد را توضیح داد و سپس معاونین دانشگاه علوم پزشکی با ارائه گزارش حوزه های فعالیت خود، درخواست پیگیری مطالبات خود توسط نمایندگان استان یزد را داشتند.

در ادامه نمایندگان استان به ارائه مباحث خود در موضوع بهداشت و درمان و مسائل مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی پرداختند و در مورد تقویت ارائه خدمت در این محور به تبادل بحث و نظر پرداختند و مصوب شد، دو سه برنامه کلان توسط دانشگاه علوم پزشکی بررسی و لیست شود تا با جلسه ای که با حضور وزیر بهداشت و نمایندگان استان در مرکز کشور برگزار می شود مسائل را پیگیری کنند.

در بخش دوم این جلسه مدیران استانی زیرمجموعه وزارت نیرو و فعال در حوزه های برق و آب به ارائه برنامه و گزارش از حوزه فعالیت خود پرداختند و آمار و گزارش کاملی در مورد میزان بارندگی و سطح آب های قابل شرب و استفاده در کشاورزی ارائه شد.

پس از بررسی مسائل حوزه وزارت نیرو، مسئولین تامین اجتماعی استان یزد و بیمه، به ارائه مباحث این حوزه پرداختند.

ساخت بیمارستان 400 تخت خوابی یزد و دادن اعتبار و افزایش چارت تشکیلاتی از مصوبه های این جلسه در محور مسائل تامین اجتماعی بود تا از طرف نمایندگان استان پیگیری شود.

چهارمین موضوع مورد بررسی در این جلسه، مسائل مرتبط با حوزه راهدای و راه و شهرسازی بود که هر کدام از مسئولین استانی این محورها، به بیان گزارش عملکرد خود و ارائه مسائل و مشکلات حوزه راه و مسکن پرداختند.

تصاویر مرتبط با خبر

کلیپ مرتبط با خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.