افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد دیدگاهها : 0×
پ
پ

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: در انجام فعالیت های حوزه ارتباطات و فناوری، به مردم و شرایط آنها توجه ویژه شود.

دکتر میرمحمدی در نشست شورای مدیران بخش فاوای استان یزد با اشاره به اهمیت فعالیت های اقتصادی پاک و بدون آلایندگی اظهار داشت: در بحث ارتباطات اگر خوب مدیریت کنیم به نظر بتوانیم با کاهش وابستگی به اقتصاد نفتی، کاهش درآمدهای دولت را جبران کنیم.

وی با اشاره به مطالبه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در مسیر درست و سودآور، بیان داشت: مدیران این بخش به ما حداقل مشاوره بدهند تا سرمایه گذاران در بخش های مرتبط با فضای ارتباطات و فناوری که صنعتی پاک و سبز است، فعال شوند، زیرا بحث اقتصادی در این محور، هم مقاومتی است و هم ارز آوری خوبی دارد.

دکتر میرمحمدی تصریح کرد: در بخش آی‌تی (IT) در کشور و مخصوصا در استان یزد ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد که باید از آنها در این مسیر به نحو احسن استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به پیشرفت خوبی که در مسائل مخابراتی صورت گرفته، بیان داشت: یکی از مشکلاتی که باید در استان یزد آن را رفع کنید، موضوع عدم آنتن دهی تلفن های همراه در برخی از نقطه ها در جاده های بین شهری می باشد که شاید در برخی از مواقع نیازی حیاتی برای مردم هم باشد.

دکتر میرمحمدی تاکید کرد: با این همه فعالیت خوب، به نظرم جای فعالیت های اجتماعی در بدنه این اداره و زیرمجموعه های آن خالی است و چه خوب است که گاهی مشکلات و کمبودهای مردم را با کار خیری رفع کنید.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت حقوق مردم، گفت: در انجام فعالیت های حوزه ارتباطات و فناوری، به مردم و شرایط آنها توجه ویژه شود، زیرا هر چه پیشرفت بوده با همکاری همین مردم به دست آمده است.

وی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم، باید از شما بخواهم که در نصب دکل ها و دیگر مسائل حوزه فعالیت خود، به شرایط زندگی و محل اسکان مردم نیز توجه ویژه داشته باشید هر چند با همه توان در مسائل مرتبط پای کار حمایت از شما هستم.

دکترمیرمحمدی بیان داشت: نمونه هایی داشته ایم که به عنوان مثال در میبد، دکل مخابراتی در چند متری خانه مردم نصب شده در حالی که طبق آئین نامه نصب دکل های مخابراتی این فاصله باید بیش از 50 متر باشد.

این نشست به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد و با حضور مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در بخش‌های مخابرات، زیرساخت، پست‌بانک، پست، نظام صنفی رایانه ای و نمایندگان اپراتور های تلفن همراه برگزار شد.

تصاویر مرتبط با خبر

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.